آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

کسب و کار اینترنتی

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰، ۰۷:۱۶ ب.ظ

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی چیست ؟ به مجموعه کارهایی که در فضای اینترنت انجام می شود کسب و کار اینترنتی میگویند شما در گذشته برای خرید لباس به فروشگاه لباس فروشی می رفتید و لباس می خریدید اما در حال حاضرشما لباس را می توانید از اینترنت هم تهیه کنید.

اگر شما کسب وکار دارید اما کسب و کار اینترنتی ندارید و از اینترنت پول در نمی آورید سخت در اشتباهید و از رقیبان خود عقب ماند اید

کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پیشرفت کرده است.

 

خرید و فروش اینترنتی به کوچکترین کسب و کارها نیز این امکان و فرصت را می دهد که به مخاطبان خود در سطح جهانی با حداقل هزینه دسترسی پیدا کنند امروزه بیش از 1میلیارد نفر در سطح دنیا از اینترنت استفاده می کنند 69 درصد از این جمعیت در طول 90 روز دست کم یک خرید از اینترنت داشته اند.


یک سایت اینترنتی تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود بلکه می تواند کارکردهای مختلفی داشته باشد اگر محصول خاص و منحصر به فردی دارید که در دیگر نقاط دنیا وجود ندارد می توانید با معرفی آن محصول در سایت خود دیگران را از وجود آن مطلع کنید و از این طریق به اهداف خود دست یابید.


زیبایی اینترنت در این است که مخاطبان آن در سرتاسر دنیا پراکنده اند و این امر می تواند به معنای وجود مشتریان بالقوه برای شما باشد.

 

این نوع بازار هیچ موقع بسته نمی شود مشتریان شما می توانند به صورت 24 ساعته به اطلاعات کسب و کارتان دسترسی پیدا کنند شما نیز می توانید هر چند بار و با هر فاصله ای که بخواهید اطلاعات مورد نظرتان را درباره ی فعالیتها و فروشگاهتان در صفحات اینترنت جای دهید.

 

مهمتر از این شما می توانید کاتالوگی از محصولات و خدماتتان را همراه تصویر و حتی فیلم در صفحات اینترنت قرار دهید

در این صورت مشتریان بالقوه ی شما می توانند آنها را مشاهده کنند و حتی در هر ساعت از شبانه روز سفارش خرید دهند.

 

 چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنیم ؟

بیشتر افراد دوست دارند رئیس خودشان باشند تا اینکه مجبور باشند از شخص دیگری اطاعت کنند از این رو افراد رو آوردند به کسب و کار اینترنتی و از طرفی نمی دانند چگونه شروع کنند برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در بازار محصولات را به بخش های کوچک تری تقسیم کنید تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد هم درآن محصول وقتی به طور تخصصی کار کنید قابل اعتماد تر به نظر می رسید و درآمدتان افزایش می یابد.


تکنولوژی و جامعه رو به پیشرفت است که می توان از آن ها به عنوان یک فرصت نگاه کرد برای راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد که سرمایه اولیه ای نیاز ندارد بهترین گزینه کسب و کار اینترنتی می باشد برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط کافی است اینترنت داشته باشید.


کسب درآمد از اینترنت راه های مختلف زیادی وجود دارد اگر در زمینه خاصی تخصص دارید می توانید محصولات آموزشی ای را ایجاد کنید و آن ها را در اینترنت به فروش بگذارید اگر در ارائه نوعی خدمات تخصص دارید می توانید خدماتتان را در اینترنت معرفی کنید.

 

در واقع از طریق اینترنت مشتری برای خودتان جذب می کنید می توانید کالاهای فیزیکی را برای فروش بگذارید کالاهای فیزیکی مثل کارهای دستی خودتان کتاب‌ لوازم ورزشی می توانید کانالی در تلگرام درست کنید و ممبر هایتان را افزایش دهید و با تبلغات افراد دیگر را در آن کانال قرار دهید و درآمد کسب کنید.


کسب و کار اینترنتی چه مزایایی دارد؟
شما رئیس خود هستید
زمان در اختیار شما است.
از کار کردن لذت می برید.
اطلاعاتتان افزایش می یابد.
محیط کارتان را خودتان انتخاب می کنید.
می توانید همزمان دارای چند شغل باشید.

 

مدلهای رایج کسب و کار اینترنتی

۱-فروش مستقیم

در این مدل کسب و کار شما مستقیماً به کاربر کالا یا خدمات می فروشند در این مدل شما عامل اصلی فروش هستید.

۲-واسطه گری

در مدل واسطه گری کسب و کار شما بین فروشنده ها و مشتریان واسطه شده و بدون آنکه خود صاحب کالا یا خدمتی باشد امکان خرید و فروش را در سایت ایجاد می کند.

۳-تولید محتوا

در مدل تولید محتوا سایتها باید به طور مستمر محتوا منتشر کنند در واقع این مدل مخصوص وبسایتهاییست که محتواهای خود را رایگان در اختیار بازدیدکننده ها قرار می دهند (منظور از محتوا مطالب متنی تصویری است )

۴-ارائه امکانات و خدمات آنلاین

برخی سایتها خدماتی را به طور رایگان ارائه می دهند که مورد نیاز کاربران می باشد اما بخشی از این خدمات به عنوان گزینه های تکمیلی و اختیاری تنها با پرداخت مبلغ و خرید عضویت ویژه قابل استفاده می باشد.

۵-ارائه بستر مورد نیاز کاربر

کاربران اینترنت به طور مقطعی نیاز به بسترهایی دارند تا هدف خود را محقق کنند در این مدل کسب و کار اینترنتی می توان این بسترها را فراهم کرد.

نیاز به بحث و تبادل نظر
نیاز به برقراری ارتباط
نیاز به نوشتن مطالب در اینترنت
نیاز به انتشار آگهی تبلیغاتی
۶-آموزش مجازی

در این مدل می توان دوره های آموزشی و یا خدمات آموزشی را به صورت مجازی و آنلاین برگزار نمود.

(سمینارها و وبینارهای آنلاین) ( بستر انتشار ویدیوهای آموزشی توسط افراد ) ( دوره های مجازی )

۷- مدل چندگانه

در بسیاری از موارد می توان چند مدل کسب و کار اینترنتی را با هم ترکیب نمود.

واسطه خدمات ارائه امکانات ویژه

همکاری در فروش ، فروش مستقیم کالا ارائه بستر درآمدزایی کاربران

بستر ارتباط اجتماعی ارائه امکانات ویژه

 

برای شروع کسب درآمد از اینترنت ابتدا شما باید خود را با اطلاعات کافی مجهز کنید با راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما هم می توانید برای خودتان کسب و کاری داشته باشید و از آن لذت ببرید البته در نظر داشته باشید که ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت و همینطور ارائه پیشنهادات و مشاوره ها به مشتری می تواند یک مشتری گذری را برای شما به طور ثابت نگه دارد سعی خودتان را بکنید تا بتوانید بین رقبا شناخته شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی