آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

امنیت ساختمان با حفاظ شاخ گوزنی

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ

حفاظ شاخ گوزنی یکی از معتبر ترین لایه های امنیتی ساختمان است با توجه به وجود سامانه های امنیتی متنوع و سامانه های امنیتی درب و پنجره های ساختمان همچنان وجود مانع فیزیکی آن هم بر روی خارجی ترین لبه ساختمان یعنی دیوار محوطه ضروری به نظر میرسد.

 

مهم ترین انگیزه استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برقراری امنیت بوده که این وظیفه بعد از سالها به عهده نسل اول آن سیم های خاردار نسل دوم آن حفاظ سرنیزه ای و هم اکنون نسل سوم آن حفاظ شاخ گوزنی است.

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از جدید ترین و به روز ترین مدل های حفاظ دیوار به شمار میرود که به مرور زمان اقدام به جایگزینی نمونه های قبلی و قدیمی تر حفاظ دیوار کردند و طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد باعث محبوبیت بالای این محصول شده است قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی نیز به نسبت سایر روش‌های جلوگیری از سرقت مقرون به صرفه تر است.

 

در حال حاضر ایمن ترین حفاظ در ایران حفاظ شاخ گوزنی بوده که در ارتفاع ها و تراکم ها ارایه میگردد.

 

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای انتخاب دارد قیمت است که در ادامه به صورت مفصل تشریح شده است بصورت کلی بازه قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسته به ارتفاع و تراکم می باشد.

 

قیمت این مدل حفاظ در اکثر شهرستان ها در حال حاضر به دلیل نبود تولید کننده با توجه به فاصله از استان تهران تعیین شده و هرچه از تهران دورتر شویم به علت افزایش هزینه حمل و نقل قیمت تمام شده حفاظ بیشتر میشود.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسته به کارایی و زیبایی و کیفیت آن متفاوت است باید در ابتدا به فاکتور هایی دقت داشته باشید تا بتوانید نرده های خود را طبق آنها سفارش دهید.

 

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختفی بستگی دارد نکته قابل توجه این است که یکی از نکات مهم در تعیین قیمت حفاظ ارتفاع و تراکم آن است شما می‌توانید با توجه به نیاز خود حفاظ شاخ گوزنی خود را انتخاب کنید.

 

حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع و تراکم مشخص طبیعی ترین عامل تاثیر گذار در قیمت پروژه شماست هر چقدر که طول و ارتفاع کار شما بیشتر باشد قطعا قیمت بالاتر است.

 

حفاظ شاخ گوزنی آخرین و ایمن ترین مدل از انواع حفاظ دیوار است به همین دلیل ایرادات امنیتی موارد قدیمی گوزنیتر را ندارند و در نتیجه در بالا بردن ضریب امنیتی تاثیر بیشتری خواهند داشت.

طراحی خاص این حفاظ آن را از نمونه های قبلی به طور کل متمایز ساخته و کاملا متفاوت میباشد.

 

تراکم زیاد شاخک های تیز و در هم تنیدگی حفاظ شاخ گوزنی از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری میکند.

 

حفاظ شاخ گوزنی با توجه به نوع میلگردی که از آن به کار برده میشود و همین طور بسته به تراکم و ارتفاع امنیت بالاتری پیدا خواهد کرد این نرده ها امنیت درب فلزی را نیز دو چندان خواهد کرد.

 

امنیت دیوار ها صرفا با حفاظ های ساده سر نیزه ای و یا ارتفاع بلند دیوار قابل تامین نیستند نفوذ سارقان نیز به ساختمان ها یا باغ ویلاهایی که از حافظ شاخ گوزنی مناسب استفاده میکنند غیر ممکن میشود.

حفاظ شاخ گوزنی اصلی ترین وظیفه ای که دارد برقراری امنیت است نوع طراحی ، ارتفاع و تراکم این نرده ها موثر در کارایی آن است از نظر نوع طراحی ، بسیار بازدارنده تر از حفاظ های سرنیزه ای میباشد.

 

عرض حفاظ تاثیر بسیاری در برقراری امنیت ایفا میکند بدین صورت که اجازه حرکت کردن برروی دیوار را از سارقین سلب می نماید قطعا با افزایش ارتفاع و تراکم حفاظ نیز ضریب امنیت حفاظ افزایش پیدا خواهد کرد.

حفاظ شاخ گوزنی قابلیت نصب در مکان های مختلف و بر روی دیوار های مختلف را دارد چند مورد از این استفاده ها در زیر ذکر شده است.

امروزه امنیت و حفاظت به موضوع حیاتی تبدیل شده است چه برای یک ویلا یا ساختمان چه برای محل کار یا منزل شما در هر صورت باید امنیت را در نظر داشت.

اگر بخواهیم کاربرد های حفاظ شاخ گوزنی را برشمریم باید باید به موارد متعددی اشاره کرد و هر یک را توضیح میدهیم که در این قسمت به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

 

باغ ویلا ها دیوار هایی با ارتفاع نسبتا کوتاه دارند و در مناطقی قرار گرفته شده اند که خلوت بوده و سطح امنیت نسبتا پایین تری دارند قطعا نیاز مبرمی به حفاظ های بالای دیوار خصوصا شاخ گوزنی که از ایمن ترین نوع نرده هاست دارند.

 

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از حفاظ در این مکان ملزم کرده این است که همیشه لزوما صاحب باغ یا ویلا داخل آن قرار ندارد و در بازه زمانی مختلف به آن جا خواهد آمد که بیشتر اوقات آن زمان ها تعطیلات خواهد بود.

 

ولی در روز های وسط هفته و زمان هایی که صاحب باغ نه تنها داخل باغ نیست بلکه در شهر دیگری قرار دارد در آن زمان بهترین فرصت برای سارقین میباشد.

 

به همین دلیل استفاده از انواع و اقسام وسایل محافظتی که ضریب امنیتی بالایی دارند همانند حفاظ شاخ گوزنی امری ضروری به شمار میرود و مانع نفوذ سارق به داخل خانه خواهد شد.

 

آپارتمان های مسکونی که دارای حیاط بدون سقف و سر باز دارند بسیار بیشتر از هر نوع ساختمان دیگری به محافظت از بالای دیوار ها نیاز دارند. ساختمان هایی که حیاط دارند قطعا بیشتر از ساختمان هایی که بدون حیاط هستند به حفاظ شاخ گوزنی نیاز دارند.

نظرات  (۸)

I am actually pleased to read this weblog posts
which contains lots of valuable data, thanks
for providing these information.
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۰:۲۸ 메이저사이트
Hi there i am kavin, its my first occasion to
commenting anyplace, when i read this piece of writing i thought i could also make comment
due to this sensible paragraph.
۰۶ تیر ۰۲ ، ۰۸:۵۱ 메이저놀이터 추천
I think the admin of this website is actually working hard in favor of
his site, as here every data is quality based material.
Hello to all, the contents existing at this web site are truly remarkable for people knowledge,
well, keep up the nice work fellows.
Hello! I just wish to give you a huge thumbs up for your great
information you've got right here on this post. I'll be returning to your site for
more soon.
Hello I am so grateful I found your weblog, I really found you by
accident, while I was browsing on Bing for something else,
Anyhow I am here now and would just like to say cheers for a incredible post
and a all round entertaining blog (I also love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have bookmarked it and also added your
RSS feeds, so when I have time I will be back
to read more, Please do keep up the great work.
Ι do noot even knoᴡ how I ended up rіght here, however I believed this publish
was sell dumps with ρin good (justvalid.cc).
I don't recognize whⲟ youu are howeveг definitely you're going to a well-known bloɡger if yoou aren't alreɑdy.

Cheers!
My brother suggested I might like this web site.
He was entirely right. This post truly made my day.
You can not imagine just how much time I had spent for this info!
Thanks!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی