آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

۲ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

هدف از طراحی یک آگهی اینترنتی جذب بیشتر مخاطب و افزایش فروش میباشد و متن آگهی اینترنتی نقش مهمی در این امر خواهد داشت این تبلیغات میتواند توسط بنرهای اینترنتی و وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد.

انتخاب تیتر آگهی اینترنتی به اهمیت عنوان نویسی و نکاتی که باید در آن رعایت شود نوشتن متن آگهی اینترنتی برای افزایش بازدهی آن را به شما معرفی خواهیم کرد.
وقتی میخواهید متن آگهی را بنویسید مکان را انتخاب کنید مثل زمانی که با دوستتان نشسته‌اید و در حال صحبت کردنید دوستتان به شما میگوید از چایی که در محل کارش استفاده میشود راضی نیست و از شما میخواهد پیشنهاد کنید.

نکته مهم در متن آگهی اینترنتی

نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی اینترنتی به موضوع اصلی اشاره کنید.

در متن آگهی اینترنتی کلی گویی نداشته باشید سعی کنید حرف‌هایتان را با دلیل بیان کنید با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید نه اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند. اگر شما در همان ابتدای متن انگیزه‌ی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن آگهی طولانی هم باشد خواننده ترغیب میشود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات تمام آگهی را بخواند .

در آگهی باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید استفاده از نظرات مشتریان قبلی میتواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی اینترنتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد استفاده از نظر مشتریان مشهور نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا میکنند و به سمت آن محصول میروند.

راه های جذب مشتری از طریق آگهی نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است این نوع تبلیغ بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی میماند.

متن آگهی اینترنتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

تعریف ها و توضیحات اضافی ممنوع هرگاه دیدید که در متن آگهی تبلیغاتی در مورد موضوع به خصوصی توضیحات بیش از حد داده میشود باید شک کنید که در همان موضوع ضعف دارد.

این موضوع که برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد بسیار اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد زیرا امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد و این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمه‌ای را نابجا به کار برید و پیام شما در نقطه عکس قرار گیرد.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متن‌های کوتاه روشن و قابل درک را خلق کرد.

هیچ گاه به تصور اینکه در یک رقابت نگارشی شرکت میکنید و به دنبال جایزه هستید متنی را برای آگهی خود ننویسید.

این موضوع را به یاد داشته باشید که با نوشتن متن آگهی اینترنتی شما نباید برای خواننده سرگرمی ایجاد کنید بلکه هدف شما باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب خواننده باشد.

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۰۱ ، ۱۰:۰۱
آگهی- کالا

تبلیغات از طیف وسیعی برخوردار بوده و در طول سالیان مختلف روشهای گوناگونی برای سرویس دهی های تبلیغات و انجام آنها بوجود آمده اند اما انجام هر نوع تبلیغات از آنجایی که نیازمند هزینه های وابسته به آن می باشد این هزینه ها نیز  با توجه به میزان درآمد حاصله از جذب مشتری می تواند متغیر گردد.

به عنوان مثال کسب و کاری را در نظر بگیرید که در خصوص فروش محصولات و ارائه خدمات خود، اگر بتواند با اندک تبلیغی به جذب مشتری بالقوه فائق آید مطمئنا آورده مالی که برای آن صنف بوجود آمده است به مراتب بیشتر از تبلیغ خدمات یا محصولات آن کسب و کار خواهد شد.

حال در نظر بگیرید چنانچه این تبلیغات با کمترین هزینه و حتی رایگان انجام شود و باعث جذب مشتری بالقوه گردد سود چشمگیری شامل مدیران آن خواهد گشت.

درج آگهی رایگان برای یک مجموعه نه تنها باعث بیشتر دیده شدن آن کسب و کار می گردد بلکه حتی اگر اندکی هزینه شود مخاطبین بیشتری نیز تماس خواهند گرفت و تماس بیشتر در صورت جذب درست برابر است.

سود حاصله از تماس ها نیز به قدری خواهد بود که هزینه تبلیغات دیگر به چشم نخواهد آمد و باعث رونق بیشتر خواهد شد.

در اینترنت تبلیغاتی که از جنس درج آگهی رایگان می باشند بصورت هدفمند و کاملا هوشمندانه صورت می پذیرد.

جذب مخاطب

سایت های درج آگهی همانطور که از نامشان پیداست سبب میشود تا قشر زیادی از مخاطبین را به سوی خود جلب نماید.

 مخاطبینی که تبلیغات آگهی دهندگان را مشاهده می کنند اصولا در پی کالا  و یا خدماتی هستند و می دانند که به کدام سایت ها باید مراجعه کنند و در سایت های درج آگهی نیز با یک جستجوی ساده و یا پیدا کردن دسته خاص مرتبط به آن خدمات یا محصول سریعاً می توانند به نتیجه مطلوب خود برسند.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

جستجوی یک کالا و یا خدمات مشخص در بازار سنتی بسیار هزینه بر و زمان بر بوده و شخصی که بخواهد به خواسته خود در کسب و کاری مشخص دسترسی داشته باشد باید زمان  و هزینه زیادی را صرف جستجو و بدست آوردن اطلاعات لازم بنماید.

اما در زمان کنونی درج آگهی و ثبت تبلیغات نیز توانسته تا بسیاری از نیازهای لازم برای جستجوی یک خدمات و یا کالا را آسان نموده و باعث نزدیکی کارفرمایان و مجریان کار شود.

 

ویرایش سریع اطلاعات آگهی

از دیگر مزایای درج آگهی رایگان میتوان به سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات آگهی و یا ویرایش اطلاعات آگهی توسط آگهی دهندگان نیز اشاره کرد چنانچه در گذشته اگر آگهی ای به صورت انبوه به چاپ می رسید و آماده پخش می شد اگر اشتباه تایپی و یا نگارشی در آن وجود داشت هم هزینه در برداشت و آگهی دهنده گان در عمل انجام شده قرار می گرفتند.

حال شما در نظر بگیرید که در فضای دیجیتال نیز بسیار راحت  و به سرعت میتوان قسمت های مختلف آگهی و تبلیغات را تغییر داد.

با درج آگهی در سایت های آگهی چنانچه شما در صدر آگهی دهندگان باشید در صورت تغییر تصویر آگهی ها و همچنین سایر اطلاعات به سرعت میتوانید اطلاعات خود را به روز رسانی و در معرض دید عموم قرار دهید.

 

درج تصاویر در آگهی

از مزایای دیگر درج آگهی میتوان از آپلود و بارگزاری چندین تصویر از کالاها و یا خدمات بهره برد که این در دنیای سنتی از هزینه های بسیار بالایی برخوردار است.

 

دیده شدن در سراسر ایران

اگر به گذشته برگردیم و مروری بر نوع تبلیغات انبوه به صورت کاغذی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که تبلیغات حتی اگر کاملا حرفه ای و به صورت گسترده صورت میپذیرفت عاملی به نام محدودیت زمانی محدویت تعداد آگهی ها به نحوه های مختلف اعم از تراکت بروشور مجله و حتی محدودیت مکانی نیز برخوردار باشد که این خود باعث صرف هزینه های هنگفتی می گردد.

با یک تبلیغ خوب در دنیای اینترنت دیده شدن  فراگیر را در بر خواهد داشت و باعث شناخته تر شدن بیشتر یک کسب و کار در سراسر ایران خواهد شد.

 

اطلاع دقیق آمار بازدیدکنندگان از آگهی

در بسیاری از تبلیغات سنتی اعم از پخش تراکت کارت ویزیت کاتالوگ بنرهای تبلیغاتی بیشترین دغدغه خاطر کارفرمایان توزیع درست و رسیدن تبلیغات آنها به مخاطبین هدف خود بوده است که در برخی مواقع این مهم بنا به اشتباهات انسانی آنچنان که شاید و باید درست انجام نشده است و هیچ آمار درستی از میزان دیده شدن تبلیغ آنها وجود ندارد.

 با ارسال آگهی در سایت درج آگهی میتوان نسبت به میزان بازدید و اینکه در چه حوزه ای تبلیغ نموده و مشتریان بالقوه که از سایت به آگهی مدنظر خود سر میزنند مطلع گشت و ازین رو آگهی دهندگان تبلیغات خود را با دیدی هدفمند اجرایی می نمایند.

 

استفاده مطلوب از کلمات کلیدی برای جذب مشتری

برچسب گذاری یا استفاده از کلمات کلیدی در هنگام درج آگهی رایگان سبب میشود تا موتورهای جستجو این کلمات را به عنوان لینکی از آگهی شناخته و به  آن کلمات حساس شوند بطوریکه اگر کاربری کلمه خاصی را که آگهی دهنده بیشتر با آن سر و کار دارد را مورد جستجو قرار دهد شانس بیشتری برای جذب مخاطب به سمت آگهی بوجود خواهد آورد و سبب میشود تا آگهی دهندگان خود در استفاده از کلمات کلیدی درست مخاطبین بیشتری را به سوی خود جلب نمایند.

 

افزایش میزان فروش و ارائه خدمات

همانطور که پیداست پس از افزایش تماس های ورودی به سمت آگهی دهندگان در صورت جذب موثر و بهینه سبب افزایش آورده مالی برای شرکت ها و صاحبان کسب و کار خواهد شد.

 

حذف واسطه ها

از مزیت های دیگر درج آگهی که میتوان بدان اشاره کرد حذف واسطه ها و برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان صاحبان آگهی و مشتریان می باشد که با حذف دلال های بازار مشتریان میتوانند با صرف کمترین هزینه ها محصولات و خدمات خود را خریداری کنند.

 

حمایت از فروش و تولید کنندگان

تبلیغات در فضای مجازی و رقابت در آن سبب شده تا شرکت ها فروشندگان صاحبان کسب و کار و ارائه دهندگان خدمات در نحوه ارائه آگهی ها و جذب مشتریان از دقت بالایی برخوردار باشند و سبب رونق بیشتر و جلب رضایت کارفرمایان گردند که این خود سبب میشود تا رضایت را بر مخاطبین خود بنشانند.

۳۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ اسفند ۰۱ ، ۱۳:۲۲
آگهی- کالا