آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

درج آگهی رایگان آگهی-کالا یکی از شیوه های تبلیغات اینترنتی محسوب میشود و افرادی که فاقد پول و یا سرمایه هستند از این شیوه برای معرفی کسب و کار اینترنتی خود استفاده میکنند.

کسب درآمد با آگهی رایگان آگهی-کالا

تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است و تاثیر زیاد تبلیغات اینترنتی در معرفی کسب و کار ، جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار میباشد. با تبلیغات در سطح اینترنت، برندهای تجاری و کسب و کارها بهتر دیده می شوند و نتیجه اصلی آن هم افزایش فروش محصولات و خدمات و در نهایت افزایش کسب درآمد اینترنتی میباشد.

درج بنرهای تبلیغات پولی با توجه به هزینه های بالایی که سایت های معتبر و پربازدید اعلام میکنند برای کسب و کارهای خرد و کوچک امکان پذیر نیست. حتی سایت هایی که به صورت تبلیغات کلیکی بنرها را در سایت های مختلف به نمایش میگذارند به تجربه ثابت شده که این روش هم فقط برای کسب و کارهای دارای سرمایه زیاد بازدهی دارد و ترافیک زیادی به طرف سایت مبدا ارسال نمیکنند.

شرکت های تجاری بزرگ میتوانند برای تبلیغات بنری هزینه زیادی پرداخت کنند لذا جا برای فعالیت کسب و کارهای کوچک باقی نمیگذارند. برای نمونه تبلیغات کلیکی گوگل بازدهی خیلی خوبی دارد ولی با توجه به قیمت دلار و رقابت کلمات کلیدی، پرداخت این نوع هزینه ها برای کسب و کارهای کوچک و نوپا امکان پذیر نیست ضمن اینکه معمولا همه کلیک ها منجر به خرید هم نمیشود.

آگهی رایگان آگهی-کالا

راهها و شیوه تبلیغات پولی بسیار زیاد است ولی هر کدام پرهزینه بوده و ممکن هست کسب کارهای کوچک این امکان را نداشته باشند که هزینه بالایی برای وب سایت و یا تبلیغات اینترنتی پرداخت کنند. راه حل چیست ؟ یکی از راه حل ها برای معرفی کسب و کار در اینترنت، میتواند درج آگهی رایگان آگهی-کالا در سایت نیازمندی آگهی-کالا باشد.

 

درج آگهی در سایت آگهی رایگان آگهی-کالا سایت نیازمندی کم هزینه ترین نوع تبلیغات اینترنتی، و یا تبلیغات بدون هزینه اگر خودتان اقدام به درج آگهی کنید میباشد. تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش میباشد و این فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارها است تا بدون پرداخت هزینه، اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود کنند.

درج آگهی رایگان در آگهی-کالا در نهایت موجب افزایش رایگان ترافیک سایت و کسب درآمد بیشتر برای کسب و کارهای اینترنتی خواهد شد.

https://agahi-kala.ir

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۵
آگهی- کالا

آگهی رایگان اینترنتی و مزایای تبلیغات در اینترنت

آگهی رایگان آگهی-کالا در اینترنت و ثبت آگهی آگهی-کالا محصولات جهت فروش در سایتهایی که روزانه حجم بالایی از ترافیک را به خود اختصاص میدهند همیشه مورد استقبال کاربرانی که دارای محصول یا خدمتی برای ارائه میباشند قرار دارد.

با توجه به فراگیری اینترنت و در دسترس همگان قرار گرفتن آن حتی با گوشی های موبایلی خرید محصول از طریق اینترنت به شدت افزایش پیدا کرده است خریداران زیادی از این طریق اقدام به تحقیق و جستجو و در نهایت خرید محصول مورد نیاز خود از طریق فضای مجاری میکنند.

محصول یا خدمات خود را در اینترنت و بصورت آنلاین در معرض دید قرار دهید تا بتوانید آن را عرضه نمائید راه های بسیاری وجود دارد.

یکی از این راه ها درج آگهی رایگان آگهی-کالا در اینترنت میباشد .

مزایای آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی

سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان آگهی-کالا این است که ما مستقیما با مخاطبان واقعی محصول یا خدمان روبرو میشویم.

در آگهی-کالا ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم .

تبلیغ رایگان آگهی-کالا در اینترنت و ثبت آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است.

امروزه از تبلیغات آنلاین به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

افرادی که محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در آگهی-کالا به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا میتوان تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم.

آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت می کنند.

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت آگهی-کالا این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی یا روزنامه ها که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی می باشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم.

تبلیغات اینترنتی بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام می شود دارای خاطبین هدفمند بیشتری می باشد.

این نوع تبلیغات باعث می شود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و با آن مرتبط است را پیدا کنید.

شما در تبلیغات سنتی مانند تبلیغ بر روی بیلبورد یا روزنامه ها میتوانید به پوشش خاصی از افراد یک جامعه یا حداکثر یک کشور برای ارائه محصول خود دسترسی داشته باشید.

ولی در تبلیغات اینترنتی حد و مرزی وجود ندارد.

شما میتوانید این تبلیغات را حتی بصورت آگهی رایگان داشته باشید.

سایتهای زیادی وجود دارند که تبلیغات شما را بصورت رایگان دریافت و به نمایش میگذارند.

امکان درج تصویر را به ما میدهند

کلمات کلیدی محصول یا خدمات خود را میتوان در آن قرار داد.

آگهی خود را می توانیم در دسته بندی خاص خود قرار دهیم.

برخی از این نوع سایتها که به آن اشاره شد درج آگهی بصورت ویژه مبلغی را از شما دریافت می کنند که با این کار ویژگی های بیشتری از درج آگهی رایگان به شما می دهند.

 

آگهی رایگان و آگهی هزینه ای چه تفاوتهایی با یکدیگر دارند؟

با توجه به توضیحات شاید این سوال پیش آمده باشد که وقتی می توان در اینترنت آگهی خود را بصورت رایگان ثبت کرد چرا باید هزینه ای برای ویژه کردن آگهی خود داشته باشیم.

قطعا ثبت آگهی رایگان آگهی-کالا در اینترنت بی تاثیر نیست . ولی آگهی های هزینه ای یا به اصلاح ویژه تاثیری به مراتب بیشتر از آگهی از نوع رایگان دارد.

درج آگهی بصورت ویژه آگهی-کالا در موقعیتهای بهتری در سایت آگهی دهنده به نمایش در می آید و تعداد دفعات نمایش و بازدید آن هم بهتر و بیشتر است.

https://agahi-kala.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۵
آگهی- کالا

افزایش فروش با درج آگهی رایکان

افزایش فروش با درج آگهی رایگان آگهی-کالا در سایت اینترنتی شیوه ی مناسبی برای معرفی کالا و خدمات است. امروزه گسترده ای از مشتریان بالقوه متعلق به سطح مختلف جامعه هستند و استفاده از ابزار بازاریابی اینترنتی نقش مهمی در زندگی روزانه آنها دارد. استفاده از این شیوه از نظر اقتصادی نسبت به سایر روش های بازاریابی مقرون به صرفه تر است. در این راستا استفاده از وب سایت تبلیغات رایگان آگهی-کالا کارکرد بالایی دارد.
آگهی ها در آگهی-کالا میزان فروش را افزایش میدهند.
درج آگهی بهترین شیوه برای ارتباط با مشتری است.
این کار توجه مشتریان را جلب نموده و در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
آگهی کردن اهمیت دارد زیرا تمام افراد جامعه یک مشتری محسوب میشوند.
سایت آگهی-کالا با استفاده از تکنیک های مناسب به موفقیت این کار کمک میکند.
آگهی ها در آگهی-کالا  کمک میکند که مشتریان با برندهای مختلف و تولیدات متنوع آنها آشنا شوند.
با درج آگهی در آگهی-کالا بصورت هدفمند و از شیوه های موثر راه یابی به بازارها آسان تر میشود.
از سوی دیگر میزان اطلاعات جامعه را نسبت به کالا و خدمات ارائه شده، افزایش میدهد.
آگهی ها در جامعه، کارخانه های تولیدی، فروشندگان، واسطه ها و مشتریان تاثیر بسزایی دارد.
آگهی ها در ابتدا مشتری را جذب میکند تا برای بار اول کالا و خدمات تبلیغ شده را امتحان کند.

درج آگهی آگهی-کالا نقش بسیار مهمی در زندگی مشتریان دارند. در حقیقت یک مشتری که کالایی را خریداری میکند فردی است که از موجود بودن یک کالا یا خدمات اطلاع پیدا کرده است. با توجه به این نکته میتوان گفت که این امر هم برای صاحبان کالا و خدمات و هم برای مشتریان بسیار مهم و تعیین کننده است.

آشنایی با درج آگهی رایگان آگهی-کالا این سایت  به عنوان یکی از پر بازدیدترین سایت های درج آگهی رایگان محل مناسبی برای درج آگهی رایگان شما محسوب میشود.
درج آگهی در آگهی-کالا بدین ترتیب است که در ابتدا با ورود به سایت و ثبت اطلاعات مورد نظر عضو میشوید و با ورود به محیط کاربری آگهی خود را ثبت میکنید. در این وب سایت تبلیغاتی درج آگهی رایگان است و فقط آگهی های ویژه و برجسته شامل هزینه میشوند. سعی کنید در عنوان آگهی خود از کلمات کلیدی استفاده کنید تا قابلیت جستجوی بهتری داشته باشد. برای جلب توجه بیش تر نسبت به آگهی خود، سعی کنید که در انتخاب تصویر و کلمات تبلیغاتی دقت کافی داشته باشید. ارائه متن مناسب و غیرتکراری در جستجوی اینترنتی نتیجه بهتری خواهد داشت.

https://agahi-kala.ir/item/new

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۷
آگهی- کالا

درج آگهی و تبلیغات رایگان

درج آگهی و تبلیغات رایگان بازاریابی حرف اول را در رشد یک کسب و کار و گسترش تجارت و فروش کالا و عرضه خدمات میزند. شما هر چقدر هم خدماتی را با کیفیت عالی و بی نظیر به مشتریان ارائه دهید، از نظر تبلیغات در موضع ضعف باشید قطعا با مشکلات بی شماری روبرو میشوید که یکی از آن ها ضرر های مالی و همین طور عقب افتادن از رقبا میباشد.

رقیبها همواره سعی میکنند با درج آگهی آگهی-کالا به موفقیت های بزرگی برسند که شما هنوز در مورد آن اطلاعات کافی را ندارید. البته تبلیغات آگهی-کالا هوشمند نیز بسیار بازدهی بالاتری خواهد داشت، درج آگهی رایگان در اینترنت بهترین بستر برای شروع این کار است.

موضوع مهمی که کم تر به آن پرداخته میشود این است که با استفاده از آگهی ویژه آگهی رایگان و تبلیغات رایگان آگهی-کالا شما میتوانید بدون هزینه کسب و کار، خدمات و کالای خود را در دید هزاران خریدار قرار دهید.

وقتی قصد خرید کالا، اجاره، رهن و یا دریافت خدمات خاصی را دارید، با توجه به گسترش ارتباطات ترجیح میدهید به دنبال آن در صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی باشید. قطعا زود تر به نتیجه دلخواه میرسید.

درج آگهی رایگان آگهی-کالا و تبلیغات رایگان آگهی-کالا کالای شما وقتی کالا و آگهی و یا خدماتی از قبل در آگهی-کالا درج آگهی ثبت شده باشد، قطعا از صفحه گوگل با آن ها آشنا میشوید، میتوانید قیمت و تعرفه آن را مشاهده کرده و در نهایت انتخاب بهترین اولویت دست یابید.

در آگهی-کالا دیگر نیازی نیست ساعت ها در پی یافتن یک سرویس و کالا وب سایت های مختلف را زیر و رو کنید و باز هم به چیزی که میخواهید نرسید، تفاوتی وجود ندارد میتوانید از آگهی تبلیغات رایگان آگهی-کالا استفاده کنید، حتی نیاز های خود را بر اساس تفکیک شهرستان و استان جستجو نمائید.

کافی است یک حساب کاربری ایجاد کنید و کالا، خدمات و محصول مورد نظر خود را همراه با توضیحاتی جزئی مانند منطقه و حوزه فعالیت، روش های برقراری ارتباط را درج کنید، میتوانید برای یافتن سریع تر جامعه هدف و مشتری از آگهی ویژه برای ارسال آگهی آگهی-کالا استفاده کنید.

درج آگهی و تبلیغات رایگان بازاریابی حالا با گسترش استفاده عموم مردم از اینترنت به صورت ویژه تری توسط تولید کنندگان پیگیری میشوند، به همین دلیل است که بیشتر کسب و کارها از وب و شبکه های اجتماعی استفاده میکنند تا به مشتریان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب میکنند.

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و نیاز به ارسال آگهی رایگان آگهی-کالا دارید، با یک ثبت نام ساده و حتی بدون ثبت نام، میتوانید تمامی خدمات خود را به مشتریان و جامعه هدف ارائه داده اهمیت استفاده از تصاویر و همین طور ارائه کامل توضیحات میتواند سبب شود که شما هدفمند تر برای رشد خود پیش بروید.

مشتریان خود را در اسرع وقت و بدون هیچ گونه دردسری یافته و بدون نیاز به بودجه شروع به تبلیغات کنید.

شما میتوانید هر نوع کالایی را با رعایت قوانین و بهره گیری از فضای رایگان، با مشتریان و هزاران بازدید کننده سایت در میان بگذارید.

آن ها به راحتی شهر محل زندگی و یا هدف خود را انتخاب میکنند.

آگهی-کالا دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی میباشد، با خیال راحت میتوانید از خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید و هیچ محدودیتی در رابطه با استفاده از خدمات آگهی-کالا پیش و روی شما نخواهد بود.

در مراحل درج آگهی و تبلیغات رایگان که بسیار آسان انجام میشود شما میتوانید با انتخاب موضوع و زمینه فعالیتی و یا فروش و خدمات خود، مشتری را زود تر به هدفش برسانید.

برای توسعه کسب و کار خود و همین طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتریان، از درج آگهی ویژه و رایگان آگهی-کالا استفاده کنید، پس از زمان کمی تاثیر ویژه بازاریابی را روی محصول خود مشاهده خواهید کرد.

از همان ابتدا نیز میتوانید درج آگهی و تبلیغات رایگان خود را به صورت ویژه و برای مدت زمان مورد نیازتان بر روی آگهی-کالا درج کنید.

تبلیغات رایگان آگهی-کالا حتی در ابتدایی ترین مرحله شروع کار شما نیز میتواند تاثیرگذار باشد، همین موضوع که شما در دنیای اینترنت شناخته میشوید و با جستجوی کاربران در موتور های جستجو دیده میشوید.

امکان آپلود تصاویر برای محیط کار شما، کالا که جنبه تبلیغاتی دارد بهتر است سعی کنید خودتان این تصاویر را تهیه کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشد. در نهایت پیش نمایشی به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقیقه آگهی شما در آگهی-کالا درج میگردد.

اگر به دنبال خدمات دیگری هستید میتوانید جستجو کنید و هم تمام خدمات دسته بندی را مشاهده نمایید.

https://agahi-kala.ir/

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۹
آگهی- کالا

درج آگهی اینترنتی چیست

درج آگهی اینترنتی چیست در فرهنگ لغات فارسی واژه آگهی دارای چند مترادف است. این مترادف عبارتند از خبر و اطلاع، شهرت، علم و معرفت و حدیث و روایت همچنین در ابتدای فعالیت فرهنگستان ایران منظور از درج آگهی، اعلان بود که در این مطلب هم ما قصد داریم بر روی همین معنی تمرکز کنیم و به آن بپردازیم.

درج آگهی اینترنتی چیست در فرهنگ لغتی نیز از اعلان چنین تعریفی آمده است هر خبر و مطلب مهمی که جهت اطلاع رسانی به مردم بر روی کاغذ نوشته شود و در گذرراه های مردم قرار گیرد، و یا در روزنامه ها به چاپ برسد اعلان نامیده میشود.

در فرهنگ لغت معین نیز از آگهی رایگان چنین تعریف شده آگهی خبری است که از جانب فرد در روزنامه ها، مجلات، رادیو و تلوزیون منتشر شود و غالبا جنبه تبلیغاتی دارد.

در نتیجه معلوم میشود که ثبت آگهی آگهی-کالا وسیله ای است که از طریق آن برای آگاهی مردم استفاده میشود که می تواند یک ابزار ارتباطی تلقی شود.

درج آگهی اینترنتی چیست در اینکه درج آگهی آگهی-کالا نوعی خبر است هیچ تردیدی نیست اما اگر از نظر علم روزنامه نگاری به آن نگاه کنیم، آگهی در تعاریف خبری در روزنامه نگاری جایگاهی ندارد.

زیرا اعلان ارسال آگهی آگهی-کالا آنگونه جالب نیست که مورد توجه همه قرار گیرد و نظر همه را به خود جلب کند. همچنین نقل عقاید و افکار عمومی نیست.

اما خبر در علوم روزنامه نگاری به این نحو تعریف میشود که وقایع جالب در زندگی را بیان کند و به افکار و نقل قول ها بپردازد.

درج آگهی اینترنتی چیست وسیله ای ارتباطی است که در ازای پرداخت هزینه، شخص حقیقی پیام رسان میتواند با گیرندگان آگهی ارتباط برقرار کند.

از طریق نشر آگهی رایگان آگهی-کالا میتوان یک پیام را به مخاطبین بسیاری رساند. درج آگهی اینترنتی چیست افراد کثیری در معرض درج آگهی تبلیغاتی آگهی-کالا قرار میگرفتند که حتی مخاطب آن پیام ها نبودند. با گستردگی این وضع هزینه های بالایی صرف آگهی میشد که کارآمدی لازم را نداشت زیرا مخاطبین هدف کامل آشکار نبودند.

البته این معضل با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن اینترنت درحال بهبود یافتن است و تبلیغات اینترنتی و ایجاد سایت و رسانه های گوناگون، متفاوت تر نسبت به گذشته عمل میکند و مخاطبین پیام ها را شناسایی میکند.

https://agahi-kala.ir/search

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۴
آگهی- کالا

ارسال آگهی ، آگهی-کالا

ارسال آگهی ، آگهی-کالا طراحان و مشاوران تبلیغات، از شیوه گوناگونی برای طراحی و ساخت آگهی و برند مورد نظر خود به کار میگیرند.
شاید بتوان به طور کلی تکنیک و شیوه های خلق و تولید آگهی را به سه بخش تقسیم کرد:

۱- ایده محور

۲- دیده محور


آگهی ایده محور شیوه ایده محور تاکید بر تاثیر روی فکر مخاطب است نقش تصویر کم است بطوریکه اگر همان ایده بصورت شفاهی برای مخاطب بیان شود نیز بیش از نیمی از تاثیر خود را خواهد گذاشت و پیام را به مخاطب منتقل خواهدکرد. در این روش برداشت مخاطب از هوشمندی برند، بر ذهن او تاثیر گذاشته و او را ترغیب و جذب میکند و زمان ماندگاری آگهی-کالا بر ذهن او را افزایش میدهد. اگر هم هیجانی در مخاطب ایجاد شود ناشی از درک مفاهیمی است که به یاری ذهنش به آنها رسیده و از شوق دستیابی به چنین تفکری و نیز حس مشترک میان خود و پیام دهنده، به هیجان می آید.

خلاقیت در این تکنیک حرف اول را میزند و گرافیک، صرفا در خدمت دستیابی به ایده، پیام و مفاهیم خلق شده قرار میگیرد بطوریکه در صورت اجرای آگهی-کالا، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت میشود اما او را به ناراحتی واداشته که چرا چنین پیام زیبایی با چنین ضعف گفته شده است.

آگهی دیده محور در این روش تاکید ارسال آگهی دهنده بیشتر بر تاثیر روی احساسات مخاطب و در نتیجه اجرای ارسال آگهی است که از طریق بصری به مخاطب منتقل میشود. کیفیت تصویر و توانایی بالای طراحی ارسال آگهی، حرف اول را میزند و همین کیفیت است که مخاطب را مجذوب میکند.

 

تماشای تصاویر مختلف، کمک زیادی به رسیدن به ایده میکند. اکثر ارسال آگهی که طراح آن، خود مدیر خلاق نیز بوده، از این تکنیک پیروی میکند. تصویر استفاده شده در آگهی-کالا بواسطه کیفیت ویژهای که دارد، مخاطب را به هیجان می آورد که ناشی از قدرت برند بزرگ نمایی است و این هیجان باعث ماندگاری در ذهن میشود. اگرچه گاهی تصاویر بکار رفته در ارسال آگهی خلق شده چنان تاثیرگذار است که مخاطب نام برند و هدف او را فراموش میکند و فقط تصویر را به ذهن میسپارد.

در هر چیز میانه روی مناسب و توصیه شده است. اگرچه افراط و تفریط در درج تبلیغات بسیار توصیه شده زیرا به جلب توجه کمک میکند. میانه روی در تبلیغات نیز میتواند به معنای استفاده از افراط و تفریط باشد که با توجه به دو روش میتواند هم به هوشمندانه و هم به قدرت برند کمک کند و در نتیجه هم بر فکر و هم بر احساسات مخاطب تاثیر مطلوب بگذارد.

 

اما خود ایده گاهی ایده گرا یا دیده گرا هستند که باعث ایجاد رویکرد مختلفی در خلق ارسال آگهی میشوند. در واقع هیچ مدیر خلاق یا طراح ارسال آگهی، ابتدا سبک را انتخاب نمیکند، بلکه خود ایده ممکن است منطق گرا باشد.

 

https://agahi-kala.ir/item/new

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۴
آگهی- کالا

درج تبلیغ رایگان

درج تبلیغ رایگان همچون بسیاری از دیگر واژه های معمول و رایج، مانند هنر،عدالت، تبلیغات را نیز به سختی میتوان دقیقا تعریف کرد.

تفاوت معناداری بین تبلیغات و آگهی وجود دارد تبلیغات، یک فرآیند است و آگهی-کالا نتیجه نهایی آن فرآیند به شمار می آیند اما این دو اغلب به جای یکدیگر به کار میروند.

 

عامه مردم، واژه تبلیغات را به قصد پوشش دادن به همه به کار میبرند، در داخل صنعت تبلیغات، از این واژه برای اشاره به مفهوم نسبتا خاص دیگری استفاده میشود در این زمینه نیز سردرگمی و تداخل معنایی همچنان وجود دارد.

درون این صنعت، تبلیغات، فقط به یکی از گونه های ارتباطات بازاریابی میشود. دیگر گونه های ارتباطات بازاریابی که عموما نمیتوان آنها را به عنوان تبلیغات تعریف کرد مفاهیمی همچون بسته بندی، ترویج فروش تخفیف در قیمت، کاتالوگ، ویترین مغازه و تبلیغات درون فروشگاهی، جای گذاری نام تجاری در برنامه ها و فیلم های تلویزیونی، ایمیل های تبلیغاتی، نام های تجاری روی لباس و سایر کالاها، مطرح شدن نام تجاری در رسانه ها، وبگاه های تبلیغاتی و وبلاگ ها و فروش تلفنی را در بر میگیرند.اینها ارتباطات بازاریابی اند و اغلب به منظور افزایش فروش محصولات و خدمات گوناگون به کار میروند.

درج تبلیغ رایگان چیست؟ گرچه مفهوم آن تا حدی مبهم است، یک تعریف عملیاتی خوب برای آن، چنین است تبلیغ رایگان، یک ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده است که با پرداخت پول و به منظور تبلیغ دادن و یا ترغیب یک یا چند نفر انجام میگیرد.

پرداخت پول تبلیغ را که برای آن پول پرداخت نشده است به هیچ وجه و مطلقا نمیتوان آگهی-کالا نامید. هیچ هزینه ای از هر نوع در این فرآیند مطرح نباشد، به راحتی میتوان چنین ارتباطی را یک آوازه گری تلقی کرد و ممکن است ترغیب کننده باشد، اما به لحاظ فنی نمیتوان آن را تبلیغات دانست، مگر آنکه آگهی-کالا از نوعی باشد که به شکلی استادانه از پرداخت پول معاف شده است

هر تبلیغ میکوشد که بین فرستنده و گیرنده، پل بزند. این پل، یک ارتباط است. خریدن تمامی فضای یک صفحه در یک روزنامه و خالی نگه داشتن آن، تبلیغ کردن نیست. آگهی-کالا، اعم از اینکه حاوی واژه ها یا تصاویر، یا معمولا هر دو باشد، باید پیامی را به هر کس که آن را میبیند یا میشنود، منتقل کند.

همه آگهی ها از لحاظ دستیابی به هدف های پیش بینی شده، موثر واقع نمیشوند. این حقیقت یک آگهی به هدف هایش نمی رسد، از اعتبار آن به عنوان یک آگهی نمی کاهد. آنچه اهمیت دارد، هدف است.

آگاهی دادن و یا ترغیب. بسیاری از افراد، و منتقدانی که نگاهی خصمانه به تبلیغات دارند، کوشیده اند که بین تبلیغات اطلاع رسان و تمایز قائل شوند. اولی بنابر عقیده عموم، پذیرفتنی و مطلوب تلقی می شود و دومی کمتر پذیرفتنی یا حتی کاملا غیر قابل قبول است.

 

در دنیای واقعی، خط کشیدن بین اطلاع رسانی و ترغیب، ناممکن است. همه اطلاعاتی که تبلیغ کننده در یک تبلیغ قرار میدهد، گرایش به ترغیبی بودن دارد مگر آنکه بر پایه یک ضرورت قانونی مطرح شده باشد. اما از آنجا که نقش ترغیبی تبلیغات، مستمر است، بهتر است بگوییم که همه آگهی ها با هدف اطلاع رسانی عرضه میشوند. با این حال آگهی ای را که قرار است هیچ تأثیر ترغیبی از هر نوعی نداشته باشد باز هم به سختی میتوان آگهی نامید.

یک یا چند نفر. همه آگهی ها خطاب به آدمها عرضه میشوند. تبلیغ، گاهی فقط یک نفر را مخاطب قرار میدهد و گاهی خطاب به میلیون ها نفر عرضه میشود. هنگامی که عامه مردم درباره تبلیغات فکر می کنند، تقریبا همیشه تبلیغات توده وار در رسانه جمعی را در نظر می آورند. این همان مفهومی است که کتاب حاضر بر محور آن تدوین شده است. اما آگهی-کالا کوچک و طبقه بندی شده، بخش بزرگی از تبلیغات، به ویژه در رسانه های چاپی و اینترنت را تشکیل میدهند و هرگز نباید آنها را فراموش کرد.

مسئله مهم این است که تعریف ارائه شده برای درج تبلیغ رایگان باید به طور جدی مورد توجه و در معرض بررسی قرار گیرد. تأکید اصلی، بر تبلیغات توده ای مصرف کننده در رسانه های اصلی مانند تلویزیون، روزنامه، مجله، پوستر، رادیو و اینترنت گذارده خواهد شد. به عبارت دیگر، توجه خود را بیشتر معطوف به معنایی از تبلیغات میکنیم که بیشتر مردم در بیشتر اوقات برای تبلیغات در نظر میگیرند.

 

https://agahi-kala.ir/search

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۲
آگهی- کالا

درج آگهی چیست؟

۱ ـ در هر درج آگهی باید ابتدا مشخص شود که پیام گیرنده کیست درواقع هدف اصلی مشخص کردن نوع آگهی میباشد مثلا نوشتن آگهی مناقصه ، آگهی مزایده ، آگهی استخدام و جز آن سبب میشود که گروه آگهی مربوط به خود را راحت تر و زودتر پیدا کنند و بخوانند.

۲ ـ گاهی برای اینکه توجه  گیرندگان پیام را بیشتر به متن درج آگهی متوجه کنند گروه مدنظر را نیــز در بالای آگهــی مشخص میسازند

۳ـ متن آگهی باید متناسب با موضوع آن باشد و کلمات و عبارات به شرایط حال برگزیده شود .

۴ ـ مهمترین اصل در تنظیم درج آگهی آگهی-کالا آن است که پیام روشن و واضح باشد به گونه ای که برای گیرندگان آن هیچگونه نقطه ابهام و غیر قابل فهمی نباشد .

۵ ـ در نوشتن درج آگهی چیست آگهی-کالا کلمات نقش بسیار تاثیرگذاری دارند باید در نحوه بکارگرفتن کلمه وجمله بندی صحیح و مربوط ساختن آنها به یکدیگر و بخصوص مفاهیم عبارات اهمیت بسیار زیادی شد تا گیرندگان پیام بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه اشکالی منظور پیامگزار و هدف آگهی را در یابند.

۶ ـ نکته قابل توجه و مهم در تنظیم درج آگهی ، مشخص کردن پیام دهنده و مقام مسئولی است که اقدام به انتشار آگهی میکند.

دسته بندی های آگهی چیست؟

برای دسته‌بندی تبلیغات میتوان مخاطب، میزان اثر گذاری، نوع رسانه، موضوع تبلیغ، روش‌های بکار گرفته شده توجه کرد. پس تبلیغ انواع و دسته‌های مختلفی میابد.

درج آگهی‌ که شناخت دقیق کاربرد آنها می‌تواند کمک قابل توجهی برای تبلیغاتی باشد تا استفاده بهینه‌تری از آنها داشته باشند.

عدم‌شناخت دقیق آنها در صنعت تبلیغات باعث‌شده که نتوان پیام‌های درستی متناسب با هر‌کدام به مخاطبان ارسال کرد.

آگهی مستقیم

نامگذاری این نوع آگهی براساس زمان آن صورت گرفته و مدت آن در رسانه تصویری (تلویزیون) ایران حداقل ۱۵ ثانیه و در رسانه صوتی (رادیو) حداقل ۱۰ ثانیه است و به طور معمول تا 60 ثانیه نیز ادامه دارد.

سفارش‌دهنده آگهی برای هر نوبت پخش باید هزینه تا زمان حداقل را بپردازد.

در این سبک آگهی اگر سفارش‌دهنده به منظور بالابردن کیفیت و برخورداری تیزر تبلیغاتی از یک داستان روایی، آگهی‌ با این هدف و ساختار درچند قسمت ۶۰ ثانیه‌اى تولید کند.

گزارش‌آگهی

آگهی‌ هستند که ساختاری همچون مستند دارند و به منظور آشنا کردن مخاطب با فرآیند تولید یک محصول یا نوعی خدمات ساخته میشوند.

کمترین زمان گزارش آگهی ۱۲۰ ثانیه است و سقفی برای بیشترین زمان آن مشخص‌ نشده است.

دعوت به تماشا

دعوت به تماشا نیز نوعی از آگهی میباشد که چندسالی در تلویزیون بسیار باب شده و متناسب با زمان هر برنامه در بیشترین حالت سه نوبت و برای هر نوبت حداقل ۱۵ ثانیه میباشد که میتواند دریکی از موقعیت‌ قبلا شروع برنامه، ادامه و در انتهای برنامه موقعیت پخش شود.

زیرنویس

گونه‌ای از آگهی که نیاز به توضیح ندارد و در بیشتر شبکه‌های تلویزیونی مورد‌استفاده قرار میگیرد.

 

https://agahi-kala.ir

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۸
آگهی- کالا

افزایش فروش با درج آگهی رایگان در آگهی-کالا

افزایش فروش با درج آگهی رایگان در آگهی-کالا نیاز است آشنایی مختصری با تاریخچه درج آگهی رایگان در سایت داشته باشیم. سپس به مزایا و معایب این روش اشاره کنیم. همچنین درج آگهی تبلیغاتی

در سایت‌ پربازدید، آگهی-کالا درج آگهی اگر بخواهیم به طور دقیق به تاریخچه آگهی و تبلیغ بپردازیم باید به دوران مبادله کالا به کالا برگردیم. رفته رفته که زندگی شهری و شهرنشینی رونق پیدا کرد، مردم به ایجاد تبلیغات به شیوه‌ای موثرتر و بهتر روی آوردند.

 

ثبت آگهی رایگان در سایت‌ پربازدید آگهی-کالا است. امروزه این روش به عنوان یکی از بهترین روش‌ها و قدرتمندترین ابزارها برای تبلیغات است.

 

البته تنها درج آگهی رایگان در سایت آگهی-کالا به معرفی کسب و کار شما منجر نخواهد شد، اینکه با چه محتوایی این آگهی در سایت‌ پربازدید آگهی-کالا قرار بگیرد، دارای اصول مخصوص به خود است.

 

ثبت رایگان آگهی در اینترنت در سایت‌ آگهی-کالا به صورت رایگان دارای امکانات محدودی است و شما برای اینکه از امکانات سایت به طور ویژه بهره ببرید، باید هزینه کمی بپردازید. تبلیغات خود را با رعایت اصول محتوا نویسی و جذب مخاطب به همراه بهینه‌سازی در سایت‌ پربازدید ثبت کرده باشید و بازخورد خوبی از این کار گرفته باشید.

مزایای درج آگهی رایگان در سایت چیست؟

دسترسی راحت مخاطبین به تبلیغات شما

وسعت بیشتر و پوشش بیشتر به منظور تبلیغات

با وجود تمامی نظارت‌ها بر روی درج آگهی رایگان در سایت، امکان سودجویی نیز از انواع آگهی‌های اینترنتی وجود دارد به همین دلیل باید با دقت بیشتری نسبت به خرید و فروش اقدام کنید. در مورد تفاوت درج آگهی رایگان و غیر رایگان باید گفت آگهی‌های غیر رایگان دارای امکانات ویژه است که از این موارد میتوان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

افزایش بازدید در طول روز به علت داشتن موقعیت بهتر در سایت

افزایش تعداد نمایش در طول روز

درج آگهی رایگان در سایت آگهی-کالا

• از قسمت بالای سایت گزینه ارسال آگهی را انتخاب کنید

• پس از آن باید گروه یا دسته‌بندی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید

• سپس وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید اطلاعات مربوط به شهر، عکس‌های آگهی که باعث افزایش بازدید میشوند به همراه اطلاعات کامل کالای مورد نظر و شماره موبایل خود را وارد کنید. در نهایت عنوان آگهی و توضیحات آگهی را کامل خواهید کرد.

• در انتهای صفحه پس از کامل کردن اطلاعات فوق، گزینه ارسال آگهی را انتخاب کنید.

• پس از طی کردن تمامی مراحل فوق، آگهی شما در صف انتشار قرار خواهد گرفت.

 

افزایش فروش با ثبت تبلیغ رایگان در آگهی-کالا اینترنت و شبکه های مجازی به محیطی مناسب برای تبلیغات تبدیل شده است. قیمت کمپین تبلیغاتی در اینترنت و شبکه های مجازی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات به صورت سنتی است. در گذشته شما برای تبلیغات مجبور بودید از نیروی انسانی بیشتری برای تبلیغات در سطح شهر استفاده کنید اما امروزه به راحتی با استفاده از یک نیروی انسانی به همراه یک دستگاه گوشی، لب تاپ میتوانید تبلیغات خود را در سطح کشور یا حتی جهان درج تبلیغ کنید.

 

کیفیت در تبلیغات امروزی بسیار نقش موثری دارد و هر چه کیفیت تبلیغات شما بیشتر باشد شما سود بیشتری را از تبلیغات نصیب خود می‌کنید. به طور مثال اگر شما هزینه ای برای سئو سایت خود میکنید.

 

افزایش فروش با درج تبلیغ رایگان در آگهی-کالا با افزایش سئو بازدید کننده های بیشتری بدست خواهید آورد بنابراین فروش شما نیز بیشتر خواهد شد از طرفی نیاز شما را به سایت پر بیننده کمتر خواهد با سئو خوب، سایت شما تبدیل به یکی از سایت پر بازدید خواهد شد. بنابراین با هزینه هوشمندانه در تبلیغات نه تنها چیزی را از دست نخواهید داد بلکه بهره‌وری زیادی را نیز برای کسب و کار شما خواهد داشت.

 

https://agahi-kala.ir

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۳
آگهی- کالا