آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

حفاظ شاخ گوزنی حفاظی است که روی دیوارها نصب شده و از ورود سارقین به داخل ساختمان ها جلوگیری می کند. این حفاظ با طراحی خاص و درهم تنیده و شلوغ با سر شاخه های تیز حدود ۲۰۰ سر نیزه در هر متر تقریبا غیر قابل عبور است.

حفاظ شاخ گوزنی نسبت به بقیه حفاظ ها درصد امنیت بسیار بالاتری دارد و جزو ایمن ترین حفاظ ها به حساب می آید. از این حفظ برای حفاظت از مناطق تفریحی اداره جات ویلاهای درون شهری و برون شهری و منازل مسکونی استفاده فراوان می شود.

با توجه به نام و ظاهر طراحی شده این نوع حفاظ به راحتی می توان فهمید که از شاخ گوزن الهام گرفته شده است.

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ ساختمانی است که برای استفاده بر روی انواع دیوارهای آجری فلزی یا سفالی به کار می رود و امنیت بسیار خوبی را به ساختمان ها می بخشد.

حفاظ شاخ گوزنی بر حسب نیازهای خریداران و بر اساس ارتفاع دیوارها و ساختمان ها طراحی و تولید می شوند. حفاظ های شاخ گوزنی مختلفی برای حفاظت از ساختمان ها با حجم و تراکم بسیار متفاوت وجود دارد که خریداران می توانند بر حسب نیازهایشان مدلی را که مناسب با دیوار و ساختمانشان است سفارش دهند.

 حفاظ های شاخ گوزنی به مصرف کنندگان این اطمینان را می بخشند هنگامی که در محل زندگی و یا کار خود نیستند امکان سرقت در مکان مورد نظر به کمترین درصد ممکن می رسد.
حفاظ شاخ گوزنی مورد تایید بالای این محصولات است.
در حال حاضر بر روی سر در و بر روی دیوار های بسیاری از ساختمان ها از این مدل حفاظ ها استفاده میشود.
نرده های شاخ گوزنی به وسیله جوش برق جوشکاری شده که  این موضوع باعث استحکام بسیار خوب این حفاظ ها می شود.
علاوه بر آن خریدار می تواند  با توجه به نمای ساختمانش این حفاظ را در رنگ های مختلف سفید ، مشکی ، قهوه ای سوخته ، و به دلخواه خود تهیه کند.
نوک این حفاظ ها معمولا بسیار تیز است به همین دلیل سارقان نمی توانند به آسانی وارد ساختمان شوند.
اغلب این حفاظ های آهنی نیازی به نگهداری ویژه ای ندارند و مصرف کننده می توانند سالهای زیادی با اطمینان کامل از این حفاظ ها استفاده کند.

به طور کل می توان گفت که حفاظ های شاخ گوزنی نوعی حفاظ فلزی بر روی دیوارها است که با وجود طراحی های مناسب و چشمگیر و همچنین با وجود داشتن ارتفاع و عرض های مختلف توانسته است یکی از بهترین راه های جلوگیزی از ورود سارقان به ساختمان شود.

علاوه بر شکل ظاهری این حفاظ ها مقاومت بالایی همچون شاخ های گوزن نیز دارند.

۱۵۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۱۲:۱۱
آگهی- کالا