آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

املاک و مستغلات

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۰ ق.ظ

املاک و مستغلات به کلیه اموال منقول و غیر منقول مستقر در یک ملک گفته میشود به‌طور کلی از زمین ساختمان محصولات کشاورزی منابع طبیعی مواد معدنی و آب‌های زیرزمینی تشکیل شده‌است.

 

املاک و مستغلات چیست

در اکثر مواقع واژه املاک و مستغلات برای اشاره به خانه یا ساختمانی که در آن محدوده مشخص واقع شده است بکار میرود واژه املاک و مستغلات به کسب‌وکار اشاره دارد که در زمینه خرید فروش رهن و یا اجاره زمین ساختمان و خانه فعالیت مینماید.

 

اکثر اشخاص کلمه ملک را برای خانه و بنایی که درآن محدوده وجود دارد بکار میبرند املاک و مستغلات مینامند نوعی کسب وکار چندگانه است که در زمینه نوسازی ساختمان ها مشاوره در امور ملکی خرید و فروش ملک رهن و اجاره مجموعه ساختمانی ساخت وساز پیمانکاری فعالیت دارند و دارای مجوز رسمی پروانه کسب کد رهگیری و شناسه صنفی هستند.

 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شامل خرید زمین با هر نوع کاربری ساختمان ویلا  میباشد سرمایه گذاران در مدت زمان کوتاهتری به ارزش واقعی سرمایه خود میرسند سرمایه گذاری املاک با توجه به وضعیت بازار تغییر خواهد کرد.

 

نزدیکی ملک به مکان هایی خاص قیمت ملک را بالا و نزدیکی به برخی مکان های دیگر قیمت آن را پایین می آورد.

 

متراژ نقش چشم گیری در بالا و پایین شدن قیمت دارد اگر ملک شما رو به دریا یا باغ باشد قیمت آن بالا میرود ارائه ی خدماتی مانند برق آب گاز تلفن در بالا رفتن ارزش ملک تأثیر میگذارد.

 

هر چه ساخت ملک جدیدتر باشد ارزش آن نیز بیشتر میشود و هر چه عمر آن بیشتر از ارزش آن کاسته میشود.

 

اگر در همان منطقه ای که ملک شما وجود دارد املاک دیگری با همان خصوصیات وجود داشته باشد این امر باعث نوعی رقابت میشود که منجر به پایین آمدن قیمت ملک میشود اما اگر ملک های آن منطقه کم باشد قیمت هم بالا میرود.

 

در اکثر مواقع واژه املاک و مستغلات برای اشاره به خانه یا ساختمانی که در آن محدوده مشخص واقع شده است بکار میرود واژه املاک و مستغلات به کسب‌وکاری اشاره دارد که در زمینه خرید فروش رهن یا اجاره زمین ساختمان و خانه فعالیت مینماید.

 

املاک و مستغلات بخش بزرگی از قوانین کشور را به خود اختصاص داده است در آن باید و نبایدهای حقوقی بسیاری تدوین شده است تا مسئله و دعوایی میان خریدار و فروشنده یا موجر و مستأجر رخ ندهد.

 

مراجعه به بنگاه و دریافت کد رهگیری

مراجعه به دفتر ثبت و استعلام سند

گرفتن مفاصاحساب دارایی

تسویه حساب شهرداری

انتقال سند در دفتر

مراجعه به اداره ثبت ناحیه و دریافت سند تک‌برگی

ارائه سند مالکیت قبلی

پرداخت هزینه‌ها و مدارک

مراجعه به باجه پست

دریافت سند جدید

 

کسب و کار‌ها در هر صنعتی که حضور داشته باشند مشمول مالیات خواهند بود و بازار مستغلات و املاک نیز از این قاعده مستثنا نیست مالیات بر املاک و مستغلات به شیوه‌های مختلفی اعمال میشود.

 

مالیات مستغلات نوعی مالیات است که نسبت به درآمد ناشی از اجاره دادن ملک و زمین و هر گونه نقل و انتقال آن اعمال میشود مالیات مستغلات نوعی مالیات مستقیم است که بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی بابت فعالیت در بازار مسکن وضع میشود.

 

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.

 

با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم میتواند وارد این حوزه شود درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

 

با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

 

نظرات  (۳)

۱۸ آبان ۰۰ ، ۲۱:۱۷ szybkie pożyczki bez bik przez internet
Ahaa, its good discussion regarding this post at this place at this webpage, I have read all that,
so now me also commenting at this place.
۱۴ تیر ۰۱ ، ۰۹:۰۴ Link resmi Goo777
Spot on with this write-up, I honestly believe that this amazing site needs a great deal more attention. I'll probably
be returning to see more, thanks for the info!
I've recently started a website, the info you provide on this web site has helped me greatly.
Thank you for all of your time & work.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی