آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

کناف کاری ساختمان

شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

کناف به صفحات روکش دار گچی گفته میشود که از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز بدون استفاده از آب میباشد امروزه استفاده از کناف به صورت چشمگیری رواج پیدا کرده است این مصالح ساختمانی در ایجاد دیوارها و سقف‌های کاذب و دکور سقف و دیوار استفاده میگردند.

 

آشنایی با نحوه اجرای کناف

کناف در دیوار کاذب پوششی: این روش غالبا برای بازسازی منازل و ساختمان‌ قدیمی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

دیوارهای کاذب پوششی بدون سازه: با استفاده از یک خمیر مخصوص به نام پرفلیکس یک لایه گچ را به دیوار متصل مینمایند و سپس با استفاده از بتونه درزگیری را به روش نواری انجام میدهند بعد کاغذ دیواری و کاشی کاری را به انجام میدهید.

 

دیوارهای پوششی با سازه: پنل‌های گچی کناف به یک زیر ساز فلزی متصل به دیوار زمینه پیچ میگردند یک فضای آزاد بین صفحات و دیوار زمینه به وجود می‌آید که میشود از آن برای نصب تاسیسات مکانیکی و الکتریکی استفاده نمود.

 

دیوارهای پوششی با سازه‌ای مستقل از دیوار زمینه همانند دیوارهای جداکننده کنافی هستند اما تنها در یک سمت از ساختار نصب میگردند.

 

استفاده از کناف در دیوار کاذب: این دیوارها به منظور جداسازی فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند در این روش قاب‌های فولادی پیش ساخته و سبکی به شکل حروف C و U استفاده میشوند که پنل‌های گچی به صورت یک و یا چندلایه توسط پیچ‌ها به آنها متصل میگردند درزها توسط بتونه پر میشوند و آماده نصب کاشی کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی میگردند.

 

سقف کاذب با کناف مشبک: از تایل‌های گچی و پوشالی استفاده ‌میشود که توسط آویزهای مخصوصی به سقف متصل میشوند ابتدا آویزها را به سقف متصل مینمایند و بعد تایل‌های از پیش ساخته شده را به آنها متصل مینمایند یکی از پرکاربردترین روش‌های کناف‌کاری است علاوه بر تنظیم ارتفاع سقف میتوان با برداشتن تایل‌ به راحتی به تاسیسات درون سقف دسترسی پیدا کرد.

 

سقف کاذب یکپارچه: ایتدا پنل‌های کناف را با استفاده از پیچ و مهره به زیرساز فولادی وصل میکنند و سپس مراحل درزگیری و بتونه‌کاری را اجرا میکنند می‌توان به تاسیسات دسترسی پیدا کرد بلافاصله بعد از خشک شدن بتونه میشود رنگ آمیزی را آغاز کرد.

 

بعد از پایان کار نصب سقف و دیوار باید سطحی صاف را برای رنگ‌آمیزی ایجاد کرد ناهمواری‌ها بر اثر پیچ کردن صفحات به وجود می‌آید که استفاده از ماستیک میتواند این ناصافی را از برطرف کنید پس از خشک شدن لایه نازک ماستیکی با ضخامت یک تا دو میلی متر باید لایه‌ای آستری را در سطح آن ایجاد نمود لایه موجب میشود تا رنگ آمیزی نصب کاغذ دیواری و کاشی بهتر انجام شود.

 

مزایای استفاده از کناف: دیوارهای جداکننده داخلی کناف با داشتن وزنی در حدود 10 تا 15 برابر کم‌تر از دیوارهای سنتی موجب کاهش بار ساختمان میگردند در نتیجه مقاومت ساختمان را در برابر زلزله افزایش میدهند موجب میشود تا در صورت تخریب ساختمان خطر جانی مصالح برای ساکنین به مقدار قابل توجهی کاهش یابد.

 

استفاده از پنل‌های کناف دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را ساده‌تر میکند در صورت صدمه دیدن این تاسیسات میتوان به سادگی قسمت آسیب دیده را تعمیر کرد.

 

ضخامت کمتر پنل‌های کناف نسبت به دیوارهای سنتی موجب افزایش سطح مفید زیر بنا میگردد بروز آسیب دیدگی در این مصالح میتوان قسمت آسیب دیده را به آسانی جدا و تعمیر نمود.

 

مزایای دیگر کناف قابلیت فرم پذیری بالایی دارد بنابراین یکی از بهترین مصالح در جهت تغییر دکوراسیون و کاربری فضاهای قدیمی میباشد در مواقعی ساخت و ساز باید به سرعت انجام گیرد مانند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده استفاده از کناف در اولویت قرار دارد.

 

موجب افزایش مقاومت در برابر صدا میگردد قرار دادن پشم سنگ و سایر پلی استایرن‌ها در بین دو پانل گچی نیز میتوان دیوارها را در برابر حرارت عایق کرد کناف تولید نخاله‌ ساختمانی را کاهش میدهد و با استفاده بهینه از منابع با محیط زیست سازگاری مناسبی دارد.

 

نظرات  (۶)

۲۶ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۳۲ http://139.177.186.185/
Greetings I am so delighted I found your weblog, I really found you by accident,
while I was looking on Bing for something else, Anyhow I am
here now and would just like to say many thanks for a incredible post and a all round enjoyable blog (I also love
the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute
but I have bookmarked it and also added in your RSS
feeds, so when I have time I will be back to read much
more, Please do keep up the fantastic work.
۱۰ شهریور ۰۰ ، ۱۷:۲۹ Dr. Instagram’s Digital Marketing Agency
I enjoy what you guys tend to be up too. This sort of clever work
and exposure! Keep up the terrific works guys I've included you guys to our blogroll.
Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted
to get advice from someone with experience. Any help would
be enormously appreciated!
۲۶ دی ۰۰ ، ۱۷:۱۳ bombillin.com.es
Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon every day.

It will always be exciting to read through content from other authors and practice a little something from
their web sites.
I am regular reader, how are you everybody? This paragraph posted at this web site is truly pleasant.
If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies after that he must
be pay a visit this web site and be up to date daily.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی