آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

ارسال آگهی ، آگهی-کالا

جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴ ق.ظ

ارسال آگهی ، آگهی-کالا

ارسال آگهی ، آگهی-کالا طراحان و مشاوران تبلیغات، از شیوه گوناگونی برای طراحی و ساخت آگهی و برند مورد نظر خود به کار میگیرند.
شاید بتوان به طور کلی تکنیک و شیوه های خلق و تولید آگهی را به سه بخش تقسیم کرد:

۱- ایده محور

۲- دیده محور


آگهی ایده محور شیوه ایده محور تاکید بر تاثیر روی فکر مخاطب است نقش تصویر کم است بطوریکه اگر همان ایده بصورت شفاهی برای مخاطب بیان شود نیز بیش از نیمی از تاثیر خود را خواهد گذاشت و پیام را به مخاطب منتقل خواهدکرد. در این روش برداشت مخاطب از هوشمندی برند، بر ذهن او تاثیر گذاشته و او را ترغیب و جذب میکند و زمان ماندگاری آگهی-کالا بر ذهن او را افزایش میدهد. اگر هم هیجانی در مخاطب ایجاد شود ناشی از درک مفاهیمی است که به یاری ذهنش به آنها رسیده و از شوق دستیابی به چنین تفکری و نیز حس مشترک میان خود و پیام دهنده، به هیجان می آید.

خلاقیت در این تکنیک حرف اول را میزند و گرافیک، صرفا در خدمت دستیابی به ایده، پیام و مفاهیم خلق شده قرار میگیرد بطوریکه در صورت اجرای آگهی-کالا، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت میشود اما او را به ناراحتی واداشته که چرا چنین پیام زیبایی با چنین ضعف گفته شده است.

آگهی دیده محور در این روش تاکید ارسال آگهی دهنده بیشتر بر تاثیر روی احساسات مخاطب و در نتیجه اجرای ارسال آگهی است که از طریق بصری به مخاطب منتقل میشود. کیفیت تصویر و توانایی بالای طراحی ارسال آگهی، حرف اول را میزند و همین کیفیت است که مخاطب را مجذوب میکند.

 

تماشای تصاویر مختلف، کمک زیادی به رسیدن به ایده میکند. اکثر ارسال آگهی که طراح آن، خود مدیر خلاق نیز بوده، از این تکنیک پیروی میکند. تصویر استفاده شده در آگهی-کالا بواسطه کیفیت ویژهای که دارد، مخاطب را به هیجان می آورد که ناشی از قدرت برند بزرگ نمایی است و این هیجان باعث ماندگاری در ذهن میشود. اگرچه گاهی تصاویر بکار رفته در ارسال آگهی خلق شده چنان تاثیرگذار است که مخاطب نام برند و هدف او را فراموش میکند و فقط تصویر را به ذهن میسپارد.

در هر چیز میانه روی مناسب و توصیه شده است. اگرچه افراط و تفریط در درج تبلیغات بسیار توصیه شده زیرا به جلب توجه کمک میکند. میانه روی در تبلیغات نیز میتواند به معنای استفاده از افراط و تفریط باشد که با توجه به دو روش میتواند هم به هوشمندانه و هم به قدرت برند کمک کند و در نتیجه هم بر فکر و هم بر احساسات مخاطب تاثیر مطلوب بگذارد.

 

اما خود ایده گاهی ایده گرا یا دیده گرا هستند که باعث ایجاد رویکرد مختلفی در خلق ارسال آگهی میشوند. در واقع هیچ مدیر خلاق یا طراح ارسال آگهی، ابتدا سبک را انتخاب نمیکند، بلکه خود ایده ممکن است منطق گرا باشد.

 

https://agahi-kala.ir/item/new

نظرات  (۲)

Hi, i think that i saw you visited my weblog thus i came
to “return the favor”.I'm trying to find things to enhance my
site!I suppose its ok to use some of your
ideas!!
I don't even understand how I finished up right here, but I believed this submit used to be good.
I do not realize who you are but certainly you're
going to a famous blogger when you are not already. Cheers!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی