آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

۴ مطلب در ۷ خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ارسال آگهی ، آگهی-کالا

ارسال آگهی ، آگهی-کالا طراحان و مشاوران تبلیغات، از شیوه گوناگونی برای طراحی و ساخت آگهی و برند مورد نظر خود به کار میگیرند.
شاید بتوان به طور کلی تکنیک و شیوه های خلق و تولید آگهی را به سه بخش تقسیم کرد:

۱- ایده محور

۲- دیده محور


آگهی ایده محور شیوه ایده محور تاکید بر تاثیر روی فکر مخاطب است نقش تصویر کم است بطوریکه اگر همان ایده بصورت شفاهی برای مخاطب بیان شود نیز بیش از نیمی از تاثیر خود را خواهد گذاشت و پیام را به مخاطب منتقل خواهدکرد. در این روش برداشت مخاطب از هوشمندی برند، بر ذهن او تاثیر گذاشته و او را ترغیب و جذب میکند و زمان ماندگاری آگهی-کالا بر ذهن او را افزایش میدهد. اگر هم هیجانی در مخاطب ایجاد شود ناشی از درک مفاهیمی است که به یاری ذهنش به آنها رسیده و از شوق دستیابی به چنین تفکری و نیز حس مشترک میان خود و پیام دهنده، به هیجان می آید.

خلاقیت در این تکنیک حرف اول را میزند و گرافیک، صرفا در خدمت دستیابی به ایده، پیام و مفاهیم خلق شده قرار میگیرد بطوریکه در صورت اجرای آگهی-کالا، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت میشود اما او را به ناراحتی واداشته که چرا چنین پیام زیبایی با چنین ضعف گفته شده است.

آگهی دیده محور در این روش تاکید ارسال آگهی دهنده بیشتر بر تاثیر روی احساسات مخاطب و در نتیجه اجرای ارسال آگهی است که از طریق بصری به مخاطب منتقل میشود. کیفیت تصویر و توانایی بالای طراحی ارسال آگهی، حرف اول را میزند و همین کیفیت است که مخاطب را مجذوب میکند.

 

تماشای تصاویر مختلف، کمک زیادی به رسیدن به ایده میکند. اکثر ارسال آگهی که طراح آن، خود مدیر خلاق نیز بوده، از این تکنیک پیروی میکند. تصویر استفاده شده در آگهی-کالا بواسطه کیفیت ویژهای که دارد، مخاطب را به هیجان می آورد که ناشی از قدرت برند بزرگ نمایی است و این هیجان باعث ماندگاری در ذهن میشود. اگرچه گاهی تصاویر بکار رفته در ارسال آگهی خلق شده چنان تاثیرگذار است که مخاطب نام برند و هدف او را فراموش میکند و فقط تصویر را به ذهن میسپارد.

در هر چیز میانه روی مناسب و توصیه شده است. اگرچه افراط و تفریط در درج تبلیغات بسیار توصیه شده زیرا به جلب توجه کمک میکند. میانه روی در تبلیغات نیز میتواند به معنای استفاده از افراط و تفریط باشد که با توجه به دو روش میتواند هم به هوشمندانه و هم به قدرت برند کمک کند و در نتیجه هم بر فکر و هم بر احساسات مخاطب تاثیر مطلوب بگذارد.

 

اما خود ایده گاهی ایده گرا یا دیده گرا هستند که باعث ایجاد رویکرد مختلفی در خلق ارسال آگهی میشوند. در واقع هیچ مدیر خلاق یا طراح ارسال آگهی، ابتدا سبک را انتخاب نمیکند، بلکه خود ایده ممکن است منطق گرا باشد.

 

https://agahi-kala.ir/item/new

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۴۴
آگهی- کالا

درج تبلیغ رایگان

درج تبلیغ رایگان همچون بسیاری از دیگر واژه های معمول و رایج، مانند هنر،عدالت، تبلیغات را نیز به سختی میتوان دقیقا تعریف کرد.

تفاوت معناداری بین تبلیغات و آگهی وجود دارد تبلیغات، یک فرآیند است و آگهی-کالا نتیجه نهایی آن فرآیند به شمار می آیند اما این دو اغلب به جای یکدیگر به کار میروند.

 

عامه مردم، واژه تبلیغات را به قصد پوشش دادن به همه به کار میبرند، در داخل صنعت تبلیغات، از این واژه برای اشاره به مفهوم نسبتا خاص دیگری استفاده میشود در این زمینه نیز سردرگمی و تداخل معنایی همچنان وجود دارد.

درون این صنعت، تبلیغات، فقط به یکی از گونه های ارتباطات بازاریابی میشود. دیگر گونه های ارتباطات بازاریابی که عموما نمیتوان آنها را به عنوان تبلیغات تعریف کرد مفاهیمی همچون بسته بندی، ترویج فروش تخفیف در قیمت، کاتالوگ، ویترین مغازه و تبلیغات درون فروشگاهی، جای گذاری نام تجاری در برنامه ها و فیلم های تلویزیونی، ایمیل های تبلیغاتی، نام های تجاری روی لباس و سایر کالاها، مطرح شدن نام تجاری در رسانه ها، وبگاه های تبلیغاتی و وبلاگ ها و فروش تلفنی را در بر میگیرند.اینها ارتباطات بازاریابی اند و اغلب به منظور افزایش فروش محصولات و خدمات گوناگون به کار میروند.

درج تبلیغ رایگان چیست؟ گرچه مفهوم آن تا حدی مبهم است، یک تعریف عملیاتی خوب برای آن، چنین است تبلیغ رایگان، یک ارتباط هدفمند و برنامه ریزی شده است که با پرداخت پول و به منظور تبلیغ دادن و یا ترغیب یک یا چند نفر انجام میگیرد.

پرداخت پول تبلیغ را که برای آن پول پرداخت نشده است به هیچ وجه و مطلقا نمیتوان آگهی-کالا نامید. هیچ هزینه ای از هر نوع در این فرآیند مطرح نباشد، به راحتی میتوان چنین ارتباطی را یک آوازه گری تلقی کرد و ممکن است ترغیب کننده باشد، اما به لحاظ فنی نمیتوان آن را تبلیغات دانست، مگر آنکه آگهی-کالا از نوعی باشد که به شکلی استادانه از پرداخت پول معاف شده است

هر تبلیغ میکوشد که بین فرستنده و گیرنده، پل بزند. این پل، یک ارتباط است. خریدن تمامی فضای یک صفحه در یک روزنامه و خالی نگه داشتن آن، تبلیغ کردن نیست. آگهی-کالا، اعم از اینکه حاوی واژه ها یا تصاویر، یا معمولا هر دو باشد، باید پیامی را به هر کس که آن را میبیند یا میشنود، منتقل کند.

همه آگهی ها از لحاظ دستیابی به هدف های پیش بینی شده، موثر واقع نمیشوند. این حقیقت یک آگهی به هدف هایش نمی رسد، از اعتبار آن به عنوان یک آگهی نمی کاهد. آنچه اهمیت دارد، هدف است.

آگاهی دادن و یا ترغیب. بسیاری از افراد، و منتقدانی که نگاهی خصمانه به تبلیغات دارند، کوشیده اند که بین تبلیغات اطلاع رسان و تمایز قائل شوند. اولی بنابر عقیده عموم، پذیرفتنی و مطلوب تلقی می شود و دومی کمتر پذیرفتنی یا حتی کاملا غیر قابل قبول است.

 

در دنیای واقعی، خط کشیدن بین اطلاع رسانی و ترغیب، ناممکن است. همه اطلاعاتی که تبلیغ کننده در یک تبلیغ قرار میدهد، گرایش به ترغیبی بودن دارد مگر آنکه بر پایه یک ضرورت قانونی مطرح شده باشد. اما از آنجا که نقش ترغیبی تبلیغات، مستمر است، بهتر است بگوییم که همه آگهی ها با هدف اطلاع رسانی عرضه میشوند. با این حال آگهی ای را که قرار است هیچ تأثیر ترغیبی از هر نوعی نداشته باشد باز هم به سختی میتوان آگهی نامید.

یک یا چند نفر. همه آگهی ها خطاب به آدمها عرضه میشوند. تبلیغ، گاهی فقط یک نفر را مخاطب قرار میدهد و گاهی خطاب به میلیون ها نفر عرضه میشود. هنگامی که عامه مردم درباره تبلیغات فکر می کنند، تقریبا همیشه تبلیغات توده وار در رسانه جمعی را در نظر می آورند. این همان مفهومی است که کتاب حاضر بر محور آن تدوین شده است. اما آگهی-کالا کوچک و طبقه بندی شده، بخش بزرگی از تبلیغات، به ویژه در رسانه های چاپی و اینترنت را تشکیل میدهند و هرگز نباید آنها را فراموش کرد.

مسئله مهم این است که تعریف ارائه شده برای درج تبلیغ رایگان باید به طور جدی مورد توجه و در معرض بررسی قرار گیرد. تأکید اصلی، بر تبلیغات توده ای مصرف کننده در رسانه های اصلی مانند تلویزیون، روزنامه، مجله، پوستر، رادیو و اینترنت گذارده خواهد شد. به عبارت دیگر، توجه خود را بیشتر معطوف به معنایی از تبلیغات میکنیم که بیشتر مردم در بیشتر اوقات برای تبلیغات در نظر میگیرند.

 

https://agahi-kala.ir/search

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۲
آگهی- کالا

درج آگهی چیست؟

۱ ـ در هر درج آگهی باید ابتدا مشخص شود که پیام گیرنده کیست درواقع هدف اصلی مشخص کردن نوع آگهی میباشد مثلا نوشتن آگهی مناقصه ، آگهی مزایده ، آگهی استخدام و جز آن سبب میشود که گروه آگهی مربوط به خود را راحت تر و زودتر پیدا کنند و بخوانند.

۲ ـ گاهی برای اینکه توجه  گیرندگان پیام را بیشتر به متن درج آگهی متوجه کنند گروه مدنظر را نیــز در بالای آگهــی مشخص میسازند

۳ـ متن آگهی باید متناسب با موضوع آن باشد و کلمات و عبارات به شرایط حال برگزیده شود .

۴ ـ مهمترین اصل در تنظیم درج آگهی آگهی-کالا آن است که پیام روشن و واضح باشد به گونه ای که برای گیرندگان آن هیچگونه نقطه ابهام و غیر قابل فهمی نباشد .

۵ ـ در نوشتن درج آگهی چیست آگهی-کالا کلمات نقش بسیار تاثیرگذاری دارند باید در نحوه بکارگرفتن کلمه وجمله بندی صحیح و مربوط ساختن آنها به یکدیگر و بخصوص مفاهیم عبارات اهمیت بسیار زیادی شد تا گیرندگان پیام بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه اشکالی منظور پیامگزار و هدف آگهی را در یابند.

۶ ـ نکته قابل توجه و مهم در تنظیم درج آگهی ، مشخص کردن پیام دهنده و مقام مسئولی است که اقدام به انتشار آگهی میکند.

دسته بندی های آگهی چیست؟

برای دسته‌بندی تبلیغات میتوان مخاطب، میزان اثر گذاری، نوع رسانه، موضوع تبلیغ، روش‌های بکار گرفته شده توجه کرد. پس تبلیغ انواع و دسته‌های مختلفی میابد.

درج آگهی‌ که شناخت دقیق کاربرد آنها می‌تواند کمک قابل توجهی برای تبلیغاتی باشد تا استفاده بهینه‌تری از آنها داشته باشند.

عدم‌شناخت دقیق آنها در صنعت تبلیغات باعث‌شده که نتوان پیام‌های درستی متناسب با هر‌کدام به مخاطبان ارسال کرد.

آگهی مستقیم

نامگذاری این نوع آگهی براساس زمان آن صورت گرفته و مدت آن در رسانه تصویری (تلویزیون) ایران حداقل ۱۵ ثانیه و در رسانه صوتی (رادیو) حداقل ۱۰ ثانیه است و به طور معمول تا 60 ثانیه نیز ادامه دارد.

سفارش‌دهنده آگهی برای هر نوبت پخش باید هزینه تا زمان حداقل را بپردازد.

در این سبک آگهی اگر سفارش‌دهنده به منظور بالابردن کیفیت و برخورداری تیزر تبلیغاتی از یک داستان روایی، آگهی‌ با این هدف و ساختار درچند قسمت ۶۰ ثانیه‌اى تولید کند.

گزارش‌آگهی

آگهی‌ هستند که ساختاری همچون مستند دارند و به منظور آشنا کردن مخاطب با فرآیند تولید یک محصول یا نوعی خدمات ساخته میشوند.

کمترین زمان گزارش آگهی ۱۲۰ ثانیه است و سقفی برای بیشترین زمان آن مشخص‌ نشده است.

دعوت به تماشا

دعوت به تماشا نیز نوعی از آگهی میباشد که چندسالی در تلویزیون بسیار باب شده و متناسب با زمان هر برنامه در بیشترین حالت سه نوبت و برای هر نوبت حداقل ۱۵ ثانیه میباشد که میتواند دریکی از موقعیت‌ قبلا شروع برنامه، ادامه و در انتهای برنامه موقعیت پخش شود.

زیرنویس

گونه‌ای از آگهی که نیاز به توضیح ندارد و در بیشتر شبکه‌های تلویزیونی مورد‌استفاده قرار میگیرد.

 

https://agahi-kala.ir

۲۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۸
آگهی- کالا

افزایش فروش با درج آگهی رایگان در آگهی-کالا

افزایش فروش با درج آگهی رایگان در آگهی-کالا نیاز است آشنایی مختصری با تاریخچه درج آگهی رایگان در سایت داشته باشیم. سپس به مزایا و معایب این روش اشاره کنیم. همچنین درج آگهی تبلیغاتی

در سایت‌ پربازدید، آگهی-کالا درج آگهی اگر بخواهیم به طور دقیق به تاریخچه آگهی و تبلیغ بپردازیم باید به دوران مبادله کالا به کالا برگردیم. رفته رفته که زندگی شهری و شهرنشینی رونق پیدا کرد، مردم به ایجاد تبلیغات به شیوه‌ای موثرتر و بهتر روی آوردند.

 

ثبت آگهی رایگان در سایت‌ پربازدید آگهی-کالا است. امروزه این روش به عنوان یکی از بهترین روش‌ها و قدرتمندترین ابزارها برای تبلیغات است.

 

البته تنها درج آگهی رایگان در سایت آگهی-کالا به معرفی کسب و کار شما منجر نخواهد شد، اینکه با چه محتوایی این آگهی در سایت‌ پربازدید آگهی-کالا قرار بگیرد، دارای اصول مخصوص به خود است.

 

ثبت رایگان آگهی در اینترنت در سایت‌ آگهی-کالا به صورت رایگان دارای امکانات محدودی است و شما برای اینکه از امکانات سایت به طور ویژه بهره ببرید، باید هزینه کمی بپردازید. تبلیغات خود را با رعایت اصول محتوا نویسی و جذب مخاطب به همراه بهینه‌سازی در سایت‌ پربازدید ثبت کرده باشید و بازخورد خوبی از این کار گرفته باشید.

مزایای درج آگهی رایگان در سایت چیست؟

دسترسی راحت مخاطبین به تبلیغات شما

وسعت بیشتر و پوشش بیشتر به منظور تبلیغات

با وجود تمامی نظارت‌ها بر روی درج آگهی رایگان در سایت، امکان سودجویی نیز از انواع آگهی‌های اینترنتی وجود دارد به همین دلیل باید با دقت بیشتری نسبت به خرید و فروش اقدام کنید. در مورد تفاوت درج آگهی رایگان و غیر رایگان باید گفت آگهی‌های غیر رایگان دارای امکانات ویژه است که از این موارد میتوان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

افزایش بازدید در طول روز به علت داشتن موقعیت بهتر در سایت

افزایش تعداد نمایش در طول روز

درج آگهی رایگان در سایت آگهی-کالا

• از قسمت بالای سایت گزینه ارسال آگهی را انتخاب کنید

• پس از آن باید گروه یا دسته‌بندی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید

• سپس وارد صفحه‌ای خواهید شد که باید اطلاعات مربوط به شهر، عکس‌های آگهی که باعث افزایش بازدید میشوند به همراه اطلاعات کامل کالای مورد نظر و شماره موبایل خود را وارد کنید. در نهایت عنوان آگهی و توضیحات آگهی را کامل خواهید کرد.

• در انتهای صفحه پس از کامل کردن اطلاعات فوق، گزینه ارسال آگهی را انتخاب کنید.

• پس از طی کردن تمامی مراحل فوق، آگهی شما در صف انتشار قرار خواهد گرفت.

 

افزایش فروش با ثبت تبلیغ رایگان در آگهی-کالا اینترنت و شبکه های مجازی به محیطی مناسب برای تبلیغات تبدیل شده است. قیمت کمپین تبلیغاتی در اینترنت و شبکه های مجازی بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات به صورت سنتی است. در گذشته شما برای تبلیغات مجبور بودید از نیروی انسانی بیشتری برای تبلیغات در سطح شهر استفاده کنید اما امروزه به راحتی با استفاده از یک نیروی انسانی به همراه یک دستگاه گوشی، لب تاپ میتوانید تبلیغات خود را در سطح کشور یا حتی جهان درج تبلیغ کنید.

 

کیفیت در تبلیغات امروزی بسیار نقش موثری دارد و هر چه کیفیت تبلیغات شما بیشتر باشد شما سود بیشتری را از تبلیغات نصیب خود می‌کنید. به طور مثال اگر شما هزینه ای برای سئو سایت خود میکنید.

 

افزایش فروش با درج تبلیغ رایگان در آگهی-کالا با افزایش سئو بازدید کننده های بیشتری بدست خواهید آورد بنابراین فروش شما نیز بیشتر خواهد شد از طرفی نیاز شما را به سایت پر بیننده کمتر خواهد با سئو خوب، سایت شما تبدیل به یکی از سایت پر بازدید خواهد شد. بنابراین با هزینه هوشمندانه در تبلیغات نه تنها چیزی را از دست نخواهید داد بلکه بهره‌وری زیادی را نیز برای کسب و کار شما خواهد داشت.

 

https://agahi-kala.ir

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۱۳
آگهی- کالا