آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

درج آگهی رایگان و ویژه در آگهی-کالا

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۲۷ ب.ظ

درج آگهی رایگان


در گذشته های دور از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد می کشیدند تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد.

 

امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد و این درست همان کاری است که آگهی-کالا  به خوبی از پسآنبر آمده است.

 

سایت آگهی-کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول خدمات و برند شما ویترینی چشمگیر برای دیده شدن کار شما است.


 شما می توانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی-کالا محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود.

 

کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت می گیرد مزیت درج آگهی در آگهی-کالا  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را می دهد.

 

درج آگهی رایگان در آگهی-کالا


درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا محصول خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی-کالا به نمایش بگذارید.

 

خیالتان راحت مخاطبان زیادی آگهی شما را می بینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود باورتان می شود با درج یک آگهی رایگان


درج آگهی ویژه در آگهی-کالا


زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی و کالا ی خود را در سایت آگهی-کالا قرار دهید در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده می کنید.

 

در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر می شود.


چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟


خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید حستان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟

 

اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد چه راحت برای آن هزینه می کند حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد پس محصول خوبی است.


در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام می دهند.

 

با مشاهده ی تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه برجسته و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک اعتمادی چشمگیرتر نصیب آگهی شما می شود موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی-کالا.

 

  AGAHI-KALA.IR

نظرات  (۲)

I got this website from my buddy who told me about this web page and now this time I am visiting this web page and
reading very informative articles at this time.
That is a very good tip particularly to those fresh to
the blogosphere. Brief but very precise info… Appreciate your sharing this one.
A must read post!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی