آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین
***

آگهی-کالا

آگهی-کالا | ثبت تبلیغ رایگان , درج آگهی رایگان , درج آگهی ویژه , نیازمندی های آنلاین

آخرین نظرات

۴ مطلب در ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

تاثیر حفاظ شاخ گوزنی تهران بر دیوار تهران در این مدل که از تراکم تعداد زیادی میله با لبه های تیز تشکیل شده است. این حفاظ ها متراکم و حجیم هستند و عرض دیوار را به طور کامل پوشش می دهند. این مدل در اندازه های مختلف تولید می شود.

این حفاظ به شکل گل طراحی شده است. این مدل هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم ایمن ترین حفاظ است. زمانی که می خواهند این حفاظ را رنگ کنند به صورت ترکیبی از دو رنگ استفاده می شود و به همین علت گران ترین نوع حفاظ است.

 حفاظ شاخ گوزنی تهران بر دیوار حفاظ شاخ گوزنی تهران همانطور که از اسم آن پیدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزنی به دلیل انشعابات گسترده تر، تیز و متراکم تر ایمن ترین و مناسب ترین حفاظ برای محافظت از ساختمان محسوب می شود.

حفاظ روی دیوار نصب میشوند و ضمن افزایش ارتفاع دیوار ساختمان را از ورود سارقین محافظت میکنند سارقین و افراد غریبه با مشاهده حصار شاخ گوزنی روی دیوار به هیچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زیرا آنها به خوبی می دانند در صورت بالا رفتن از دیوارهایی که مسلح به حفاظ شاخ گوزنی هستند.

تاثیر حفاظ شاخ گوزنی بر دیوار این حفاظ شاخ گوزنی تهران مدرن در طرح ها اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند واز این رو با انواع مختلف طراحی نمای ساختمان نیز سازگار می باشند. همچنین حفاظ های شاخ گوزنی بسیار با کیفیت هستند به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نمی رود و هرگز زنگ نمی زنند.

همچنین این حفاظ شاخ گوزنی تهران به دلیل قرار گرفتن انشعابات تصادفی آن که همانند ساختار شاخ گوزن است در بالای ساختمان، همانند شاخه های بی برگ درخت که گویی در پشت ساختمان قرار دارند به نظر می رسند و از این نظر دارای منظره طبیعی می باشند.

 

حفاظ شاخ گوزنی تهران در بسیاری از مناطق ایران نیز برای جلوگیری از ورود حیوانات وحشی و افراد به داخل مزارع از شاخه شکسته درختان استفاده میشد که چیدمان این شاخ و برگ‌ها درست شبیه به شاخ گوزن و با الهام از آن ساخته میشد.

در این میله گرد‌ها هم از شاخ‌های گوزن و سایر حیوانات الهام گرفته شد و هنوز هم از حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یکی از مؤثرترین انواع حفاظ دیوار استفاده میشود امروزه از این نوع نرده حفاظ دیوار بیشتر بر روی دیوار ساختمان استفاده میشود.

بهترین نوع حفاظ امنیتی میباشد چه به لحاظ زیبایی و طرح ورنق و چه به لحاظ استحکام قیمت این حفاظ از سایر حفاظ امنیتی بالاتراست رنگ کاری و تولید این حفاظ دقت بالا و ظرافت خاصی است و این مدل از حفاظ تولیدی ما جز زیباترین حفاظ ها میباشند.

حفاظ شاخ گوزنی تهران از نکات مثبت مثال زدنی این حفاظ امنیت بسیار بالا آن است و برای تست این قضیه مشاهده خواهید کرد که در صورتی که حفاظ را بر روی زمین قرار دهید می بینید که امکان عبور ازبین و روی آن ها وجود ندارد. همین شرایط در هنگام نصب آن ها برروی دیوار پیش خواهد آمد و امکان عبور افراد از روی دیوار ساختمان نخواهد بود شما می توانید از کاربردی بودن این محصول مطمئن باشید و با خیالی آسوده نسبت به خریداری آن اقدام کنید.

حفاظ شاخ گوزنی از نظر ارتفاع در اندازه های ۷۰ الی ۹۰ سانت تولید و ساخته میشوند اما ایده آل ترین اندازه برای نرده لیلیوم ارتفاع ۹۰ سانتیمتر میباشد و در واقع در عین حال مطلب مشخصی است که هر چه یک حفاظ بلند باشد عبور از آن ناممکن خواهد شد با این حال با توجه به تجارب ساخت و نصب حفاظ لیلیوم در کارگاه ما اندازه و ارتفاع آنها نباید از ۷۰ سانتیمتر کمتر شود زیر پایین تر از این اندازه عبور از حفاظ ساده و راحت خواهد شد.

 

۱۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۳۱
آگهی- کالا

یکی از انواع پرکاربرد حفاظ دیوار حفاظ شاخ گوزنی میباشد  که از هر تولیدکننده‌ نرده حفاظ دیوار پرس و جو کنیم هیچ کس نمی داند که این محصول را به چه صورت طراحی کردند و یا چه کسی ابتدا این محصول را به تولید کرده است. حفاظ دیوار شاخ گوزنی در کشور روسیه مورد استفاده قرار گرفته همچنین در کشور عزیزمان ایران و دیگر کشورها با استفاده شاخه شکسته درختان و بوته ها برای پوشش دادن و محافظت از مرزهای مختلف در برابر حیوانات وحشی و یا افراد سارق در داخل این مکان ها استفاده می شده است.

 

در مناطق شمالی موجود در کشور عزیزمان ایران استفاده از حفاظ دیوار به شکل شاخ گوزنی رایج بوده و شاخه های حفاظ دیوار را به صورتی طراحی کرده که این طراحی به فطرت انسان در مواجهه و خطرات و همچنین از شاخه گوزن ها الهام گرفته است.

موارد بسیار زیادی که در زمینه های طراحی این حفاظ ها صورت گرفته و با توجه به خطر افتادن درختان و عدم استفاده از درختان شکسته به جای این موارد از میلگرد های نوک تیز و مانند بوته که پیچیده می باشند برای انواع مختلف حفاظ دیوار استفاده می شود. در مورد انواع مختلف حفاظ دیوار که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است بگوییم که از بوته برای ساخت آنها الهام گرفته شده است. هیچ شرکتی تاکنون ادعا نکرده است که مالکیت طراحی حفاظ دیوار را برای خود به ثبت رسانده است.

 

از انواع حفاظ دیوار نوع بوته می باشد که این نوع حفاظ در نوع خود پر طرفدار به حساب می‌آید که بعد از حفاظ دیوار شاخ گوزنی به بازارهای مختلف عرضه شده است. در حالت کلی می توان گفت علت عرضه حفاظ دیوار بوته‌ ای نقطه ضعف موجود در حفاظ دیوار شاخ گوزنی بود چرا که در حفاظ دیوار بوته ای نرده روی دیوار طراحی می شود که به جای استفاده از شاخ گوزن از حالت پیچش بوته ها در آن استفاده شده و در حالت های بسیار زیادی وجود دارد، که در نتیجه بالا رفتن از این حفاظ ها و گذشتن از آنها بسیار سخت تر از مدل حفاظ دیوار شاخ گوزنی می باشد. طراحی حفاظ دیوار بوته به گونه‌ای است که زیبایی و پر بودن آن از حفاظ های تیز شکل بیشتر می باشد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است و آنچه که مانع مستحکم بودن آن در برابر انواع سارقان و دزدان به حساب می آید تمامی این موارد باعث شده که این حفاظ به یک حفاظ بسیار محبوب برای انواع ساختمان ها تبدیل گردد. در حفاظ دیوار بوته ای از چهار ردیف اصلی و فرعی استفاده می گردد که وجود یک ردیف اضافه باعث شده تا عرض حفاظ متراژ بیشتری داشته و همچنین وجود عرض های بسیار زیاد موجود در این حفاظ دیوار با پوشش بسیار خوبی برای عرض دادن به حفاظ به وجود بیاید.

در حالت کلی امروزه در بحث امنیت ابتدا به عرض دیوار و پوشاندن آن توجه می گردد و سپس به موضوع ارتفاع آن توجه می‌شود و دلیل این موضوع نیز این می باشد که فرد دزد دیگر نتواند بر روی دیوار حرکت کند و با توجه به عرضی که در حفاظ دیوار وجود دارد حرکت سارق کند می شود. در حالت کلی بوته ای با توجه به جوشکاری بسیار مناسب و رنگ کوره ای که دارد می تواند انتخاب مناسبی برای فردی که قصد خرید یک حفاظ بسیار مناسب، جهت ایجاد امنیت برای دیوار و ساختمان مورد نظر خود را دارد، باشد. در حالت کلی قیمت بوته ای نسبت به حفاظ شاخ گوزنی چیزی در حدود ۱۵ درصد گران‌تر بوده و دلیل این موضوع نیز امنیت بهتر آن و همچنین مقدار متریال بیشتر به کار رفته در این نوع حفاظ می باشد. در این نوع تمامی پارامترها اعم از رنگ‌آمیزی و جوشکاری و حمل و نقل با حفاظ شاخ گوزنی برابر بوده و قیمت تمام شده یکسانی دارد. در حالت کلی پیشنهاد می شود در صورت استفاده از حفاظ دیوار شاخ گوزنی ارتفاع آن را ۹۰ و یا ۱۰۰ سانتیمتر در نظر بگیرید و در صورت استفاده از حفاظ دیوار بوته ای می توان ارتفاع آن را چیزی در حدود ۸۰ و یا ۷۰ سانتیمتر در نظر گرفت که در عمل فاصله ۱۵ درصدی موجود در حفاظ شاخ گوزنی را به چیزی در حدود ۵ درصد کاهش می دهد. با توجه به یکسان بودن متریال و قیمت نهایی این نوع حفاظ و وجود نداشتن تفاوت فاحشی میان قیمت این نوع حفاظ ها پیشنهاد می گردد تا از حفاظ بوته ای به جای حفاظ شاخ گوزنی استفاده نمایید.

 

دیگر از انواع حفاظ دیوار و ساختمان حفاظ نیزار می باشد به عنوان یک انتخاب بسیار مناسب برای افراد سخت پسند و افرادی که می‌خواهند محصول باکیفیت داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرد. برای افرادی که حفاظ های کلاسیک را دوست دارند و از شلوغ بودن مکان مورد نظر و بدشان می آید استفاده از حفاظ نیزار یک گزینه بسیار مناسب می باشد. اولین حفاظ نیزار در منطقه لواسان نصب شد و توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. حفاظ نیزار با الهام از نیزارها و بوته های قوس دار طراحی و تولید می گردد. حفاظ نیزار به عنوان نسل سوم حفاظ های روی دیوار به حساب آمده و از نوع کلاسیک می باشد و با توجه به طراحی ساده به عنوان یک حفاظ بسیار پر تراکم و غیر قابل نفوذ به حساب می آید. حفاظ ساختمان نیزار برخلاف حفاظ شاخ گوزنی و یا حفاظ ساختمان بوته ای که شاخه های بسیار زیاد دارد و همچنین با توجه به رنگ های بسیار زیادی که در این نوع حفاظ ها مورد استفاده قرار می گرفت به عنوان بزرگترین ایراد آنها به حساب آمده و همچنین بحث رنگ آمیزی این نوع حفاظ ها نیز بسیار سخت می باشد.

در حفاظ نیزار با توجه به دو میله بلند که در قسمت عرضی این نوع حفاظ وجود دارد ایمنی بسیار زیادی را به وجود آورده است. بزرگترین مزیت استفاده از حفاظ نیزار کم بودن شاخه های اصلی آن می باشد، به این دلیل که در هنگام ساخت حفاظ نیزار از سمت چپ و راست دو شاخه به عنوان حفاظ اصلی در نظر گرفته می شوند که این دو خود به عنوان گزینه اصلی برای مقاومت در برابر هجوم دزدان و سارقان به حساب می‌آید. در حالت کلی بهترین اندازه برای حفاظ دیوار نیزار یک متر الی یک متر و بیست سانتی متر می باشد و به هیچ وجه نباید برای این نوع حفاظ اندازه کمتر از این مقدار در نظر بگیریم. در حالت کلی حفاظ نیزار تنها در موارد مختلف از جمله ویلاها، منازل و یا ساختمان های بلند مورد استفاده قرار بگیرد در مورد قیمت حفاظ ساختمان نیزار باید بگویم که این نوع حفاظ دیوار چیزی در حدود ۳۰ درصد از انواع مختلف حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی گرانتر بوده و دلیل این موضوع نیز استفاده از ابزار انسانی برای نوع چیدمان این نوع حفاظ دیوار می باشد. همچنین رنگ آمیزی حفاظ نیزار از نوع پودری الکترواستاتیک می باشد. در حالت کلی در صورتی که می خواهید از محصول با کیفیت و مناسب برای حفاظت از مکان مورد نظر خود استفاده نمایید پیشنهاد می‌شود تا از حفاظ نیزار استفاده کنید چرا که کمتر کسی است که از این نوع حفاظ رضایت کامل را نداشته باشد.

 

۱۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۱۴
آگهی- کالا

حفاظ ساختمان حفاظ های میله­ای قدیمی به علت طراحی ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازیبا بودن، ایمنی کمتری نسبت به بالا رفتن افراد غریبه و سارقین از آن دارند زیرا سارقین با کمی دقت و بریدن و خم کردن میله­های نازک آن و حتی در بعضی موارد با کمک گرفتن از آن می توانند به راحتی از آن ها عبور کنند.، ولی این معایب، در مورد حفاظ شاخ گوزنی صدق نمی کند، زیرا این حفاظ در کنار طراحی بصری زیبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردی دارد و در تمام زوایایش مجهز به نیزه های تیز و برنده می باشد و به بی رحم ترین شکل ممکن به فردی که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتی که بتواند در کنار آن بایستد!) جراحات جبران ناپذیری وارد می کند.

حفاظ ساختمان این حفاظ های شاخ گوزنی مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند واز این رو با انواع مختلف طراحی نمای ساختمان نیز سازگار می باشند. همچنین حفاظ های شاخ گوزنی بسیار با کیفیت هستند و رنگ آنها از نوع پیسوله میباشد به هیچ عنوان رنگ آنها از بین نمی رود و هرگز زنگ نمی زنند. همچنین این حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل قرار گرفتن انشعابات تصادفی آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالای ساختمان، همانند شاخه های بی برگ درخت که گویی در پشت ساختمان قرار دارند به نظر می رسند و از این نظر دارای منظره طبیعی می باشند. از زیباترین حفاظ های شاخ گوزنی، می توان حفاظ دو رنگ لیلیوم را نام برد که با داشتن گل های بی رحم تیز و برنده آن حداکثر حفاظت و زیبایی را درکنار هم برای مصرف کنندگان با سلیقه به ارمغان می آورد.

حفاظ ساختمان از آنجایی که می دانیم محصولات تقلبی فراوانی با حیله قیمت پایین تر در بازار وجود دارند و همینطور با توجه به اهمیت غیر قابل انکار حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غریبه و سارقین، طبیعتا خرید حفاظ شاخ گوزنی با ضمانت، از یک فروشگاه معتبر نیز اهمیت دوچندان خواهد داشت و خیال شما را از بابت کیفیت خریدتان آسوده می کند.

کارشناسان ما پس از بازدید از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و … مناسب برای شما را که بیشترین امنیت مورد نیاز شما را برایتان به ارمغان بیاورد و با بودجه و سلیقه شما سازگار باشد به شما توصیه خواهند کرد. همچنین باید خاطر نشان کرد که با توجه به امنیت بالای این حفاظ های شاخ گوزنی حتی نصب این نوع حفاظ ها نیز کار خطرناکی است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنید  و نصب آن را به کارشناسان بیمه شده ما که در این امر تبحر لازم را دارند بسپارید.

 

حفاظ ساختمان این موضوع بدیهی است زمانی که ما یک حفاظ مناسب را برای ساختمان و یا بنای مورد نظر را انتخاب می کنیم ، مکان مورد نظر امنیت بسیار بالایی خواهد داشت ، با این حال هنوز بسیاری از افراد از روش های سنتی و قدیمی برای ایجاد امنیت و کار مورد نظرشان استفاده میکنند

 

به عنوان مثال هنوز برخی از افراد معتقدند که استفاده از شیشه خورده بر روی سطح دیوار مورد نظر این امکان را به وجود می آورد تا فرد سارق نتواند به مکان مورد نظر وارد شود اما باید بگویم که به هیچ وجه اینگونه نبوده و سارقان به راحتی با استفاده از یک پارچه مقاوم از روی دیوار مورد نظر عبور کرده و به آسانی به آن سمت دیوار وارد می کردند و هیچ گونه سختی و مشقت برای آنها ایجاد نمی گردد. همچنین بعضی از افراد بر این باورند که هزینه زیاد برای تامین امنیت ساختمان از جایگاه ویژه ای برخوردار نمی‌باشد.

اما باید بگویم که این تصور نیز غلط است. چرا که در صورتی که سارقین بتوانند از روی دیوار مکان مورد نظر عبور کنند و وارد محوطه ساختمان شوند کار تمام بوده و به آسانی می‌توانند به مکان‌های مختلف در ساختمان نفوذ پیدا کند و در صورتی که مانعی فیزیکی و یک جسم تیز و برنده مانند حفاظ شاخ گوزنی بر سر راه آنها سد گردد تا حدود زیادی از سرعت آنها کاسته شده و همچنین مانع عبور آنها از دیوار مورد نظر می گردد. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در زمینه های مختلف، آدمی به فکر استفاده از حداکثر تجهیزات و امکانات برای ایجاد یک مانع محکم و پر قدرت فیزیکی در برابر هجوم سارقان و دزدان می باشد و یکی از این موارد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می باشد که در آن یک سری نرده ها و میلگرد های بسیار تیز و برنده وجود دارند که در حکم یک نیزه بوده و می تواند برای فردی که قصد عبور از این نیز را دارد ایجاد صدمات جانی بسیار زیادی کرده و حتی کشنده باشد. مسلما می توان گفت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی با توجه به میله های فولادی که در آن به کار رفته است می‌تواند مشکلات و صدمات بسیار زیادی را برای افراد سارق و مهاجم ایجاد نموده و حتی آنها را از فکر تهاجم به مکان مورد نظر منصرف می نماید.

 

۲۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۲:۰۳
آگهی- کالا

فلز حفاظ در واقع حفاظ شاخ گوزنی را میتوان یک ترکیب از قطعات فلزی میلگرد برنده و تیز تعریف نمود که با جوشکاری فلزات به هم متصل شده اند. این نوع طراحی حفاظ برای رسیدن به بیشترین ایمنی و استحکام است که با طرح های ویژه جلوه های خاصی را همراه با ایمنی بالا دارد .

فلزحفاظ جزو حفاظ ‌های نسل جدید به شمار می‌رود به این شکل قدمت چندانی ندارد طراحی این حفاظ به گونه ای میباشد که الهام گرفته از شاخ گوزن میباشد و بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت ویلایی می‌باشند به کار می‌رود.

این محصول در عین زیبایی و به دلیل شاخک های به هم متصل شده که توسط جوش برق و نوک بسیار تیز حفاظ شاخ گوزنی که توسط دستگاه برش قبل از مونتاژ برش میخورد که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد و به صورت متراکم در طول و عرض ساخته می شود.

به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است.درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب میرسانند و مانع عبور می‌شوند و با این روش امنیت ساختمان شما را برقرار می کند.

فلزحفاظ  در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود. این حفاظ ها با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

 

عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی غیر ممکن میباشد.

استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی را دارا میباشد.

خمکاری های روبه بیرون و در جهت های مختلف حفاظ شاخ گوزنی مانع ایستادن در کنار آن ها میشود.

تراکم بالای نیزه های موجود، نشان دهنده امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی فلزحفاظ  میباشد.

هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ ها را دارد.

تراکم نیزه های موجود در حفاظ شاخ گوزنی فلزحفاظ  قابل تغییر میباشد.

در مورد عرض این حفاظ ها نیز به همین صورت میتوان عمل نمود .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه میشود .به خاطر زیاد بودن شاخکهای در هم تنیده شده و نوک تیز داشتن عبور از حفاظ شاخ گوزنی را غیر ممکن می کند.

برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد و زیبایی را دوچندان میکند.

 

فلز حفاظ پس از ساخت حفاظ در کارگاه و انتقال آن به محل مورد نظر، شما دو راه برای نصب حفاظ شاخ گوزنی خواهید داشت.

اول اینکه خودتان اقدام به نصب حفاظ کنید . طبق تجربه این کار اصلا پیشنهاد نمیشود. چون اولا شما تجربه در نصب حفاظ های ساختمانی ندارید و ممکن است با توجه به تیز و برنده بودن حفاظ به خود آسیب برسانید .

دوم افراد متخصص در این زمینه که تجربه نصب حفاظ شاخ گوزنی و انواع حفاظ ساختمانی را دارند قطعا بهتر می توانند با نصب درست و مناسب حفاظ امنیت ساختمان شما را تامین کنند . همچنین اگر حفاظ به شکل مناسب بر روی دیوار قرار نگیرد ممکن است با کمترین فشار پین ها از سوراخ های ایجاد شده بر روی دیوار خارج خواهند شد و در نهایت حفاظ از محل روی دیوار خارج میشود .

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی فلزحفاظ ، معمولا بر روی سطح بالای دیوار سوراخ هایی ایجاد می شود تا بتوان از طریق آن و با استفاده از پین ، حفاظ را بر روی دیوار نصب کرد . پس از جوش کاری پایه ها نیاز است حفاظ ها را به یک دیگر متصل کنند تا از این طریق بتوانند استحکام آن را بهبود بخشند.

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی فلزحفاظ  نیاز به تخریب بیش از اندازه دیوار نیست ، به همین علت نصب میتواند برای ساختمان در حال سکونت نیز با سرعت انجام شود.

امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از روش شاسی کشی بر روی درب فلزی وجود دارد. به این شکل یک آهن پروفیل مطابق با شکل بالای در نصب شده و سپس حفاظ به آن جوش داده خواهد شد.

 

۲۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۱:۵۱
آگهی- کالا